понеділок, 6 вересня 2021 р.

Violette Precieuse Caron

 

Violette Precieuse Caron


   
   20.07.2018
   Давня моя знайома - Violette Precieuse Caron - капризуля і вередуля. Можу пригадати лише, як вона ніяк не хотіла проявляти свою красу, про яку я дізналася, коли нанесла останню краплину. З того часу багато чого змінилося і моє сприймання ароматів у тому ж числі.

   Кисле листя фіалки в оточенні мускусно-пряної хмарини. Помадність квітів фіалки змінюється несолодкою борошнистістю ірису. І саме ірисів на мені більше, але цей факт абсолютно не псує враження, навіть навпаки. А коли аромат стає кремово-вологим, я готова зупинити цю мить і милуватися без зупинки.

   Сухий, землистий, деревний ветівер створює фон.

   Загалом композиція здається пудрово-пряною, квітково-мускусною, меланхолічною, сіро-фіолетовою. Готова придбати ради делікатного, але манливого помадного шлейфу, в який хочеться потрапляти мені.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар