середа, 8 вересня 2021 р.

Cacao Azteque Perris Monte Carlo

 

Cacao Azteque Perris Monte Carlo


   24.07.2018
   Вже давно у мене є велике бажання познайомитися з ароматами компанії Perris Monte Carlo, але все як завжди і як у всіх - не встигаю. І ось фея Наталя подарувала мені пробірку з Cacao Azteque Perris Monte Carlo, за що величезне дякую!

   Композиція була випущена в недалекому 2017 році, входить в колекцію Black Collection. Парфумер Mathieu Nardin. Присвячена дорогоцінним какао-бобам та ацтекам, які вперше дізналися про унікальні властивості чудо-напою. Кажуть, що еліксир, який готували із бобів какао, давав богам силу та знання, за це його називали "їжею богів".

   Ось і мені вдалося наблизитися до цього шоколадного еліксиру. І якщо не спробувати на смак, то вдихнути його аромат.

   Вологий, маслянистий, пряно-камфорний, щойно розмолотий перець задає настрій. Солодка борошнистість какао-бобів переключає увагу зовсім в іншому напрямку. А за хвилину вносить свої корективи вершкова тягучість туберози. Здається, що буде яскраво і голосно, а на справді, все в міру. Густий, тягучий, вершково-пряно-шоколадний напій.

   Ментольно-камфорний холодок, квітковий флер і гурманська насолода для тих, хто не любить надто солодкого. З часом чую фруктовість і запах пряно-вершкової деревини. Делікатна масляниста замша і гіркуватий шоколад.

   Ароматна аура мені здається дуже квітковою і я навіть чую аромат троянди.

   Cacao Azteque Perris Monte Carlo - дуже комфортний і затишний аромат, гірко-солодкуватий, гурмансько-східний, який викликає залежність, як і "їжа богів".

 



Немає коментарів:

Дописати коментар