понеділок, 27 вересня 2021 р.

Happy Birthday, Coco Chanel!

 

Happy Birthday, Coco Chanel!

   
   18.08.2018
   
   Новий день викликає нові бажання. Нові події впливають на нові дії. Сьогоднішня дата є радісною для багатьох людей, а у мене великий вибір для вибору аромату дня.

   Якщо розчинитися у Яблучному Спасі, то можна було б обрати щось фруктово-медове. Дві мої знайомі - яскраві і колоритні особистості - святкують свій ДН, на честь них я би дістала щось святкове із Roja Dove. А ще сьогодні ДН у легендарної Коко Шанель. Традиційно 19 серпня я дістаю Chanel N°19. Цього разу я в багатьох її ароматах одночасно. Ну, таке ж буває, ви знаєте.

   Chanel - парфумерний дім, до якого я відношуся з великою повагою і любов'ю, хоча і без особливої пристрасті. Але у Шанель не має жодної композиції, яка б мені не подобалася чи не підходила категорично, як, наприклад, Шалімар у Герлен. Її аромати завжди актуальні та доречні. Можна мати в колекції лише Chanel і почуватися впевнено і комфортно.

   Отже, я дістану ... , якщо мені захочеться чогось особливого.

   Chanel N° 5 - коли хочеться бути особливо елегантною, засумувала за альдегідами, коли випадає перший сніг.

   Chanel N°19 - традиційно у ній я відправляюся у подорож, а ще, коли потрібно бути організованою та дисциплінованою.

   Chanel N°5 Eau Premiere - коли хочеться вершкової пудри. Це ароматний образ моєї подруги.

   Coco - коли драйвовий настрій і емоції зашкалюють, коли потрібно бути яскравою і виразною.

   Bois des Iles - зимою зіграватися і милуватися вершково-ванільними тонка бобами, вишнево-карамельною амброю та тягучими смолами.

   Chanel N°22 - літом, щоб насолоджуватися ароматом ніжної лілії, восени - бути в пудрово-вершково-гіркуватому коконі.

   Cristall - на початку літа, коли цвітуть піони.

   Boy - коли захочу компліментів, на роботі активно реагують саме на Boy.

   Paris – Deauville - літом, коли буду мріяти про чергову поїздку і насолоджуватися гірко-цитрусово-пачулістими переливами.

   Paris – Venice - як приємну солодко-кремово-ірисову згадку про Венецію.

   Paris – Biarritz - не спекотним літом, щоб освіжитися грайливим ароматом неролі.

   Chanel N°28 - ранньою весною, коли буде розтавати сніг. Тендітна жінка з сильним характером - це ж і про мене :).

   Chanel N°18 - коли ірисів багато не буває, в приступі ірисоманії.

   Chanel N°31 - коли захочу отримати ольфакторне задоволення, в любу пору року.

   Gabrielle - коли захочеться квітів і чогось несерйозного.

   Cuir de Russie - осінньою порою, коли шукаю флакон з ароматом шкіри.

   Allure - коли захочеться персиків або пригадати аромат мами.

   Coromandel - зимою і коли хочеться запаху ладану.

   Gardenia - коли буду у білому і хочеться додати фантазійно-квіткового, дзвінкого, свіжого, ніжного аромату до образу.

   Beige - коли захочеться відпочити від яскравих і складних парфумерних композицій.

   Bel Respiro - зустрічати весну в соковитій зелені.

   Sycomore - для впевненості і діловитості.

   Misia - коли виникне ностальгія за ніжними фіалками.

   1932 - коли захочеться ніжного, гарного, комфортного.

   Coco Mademoiselle - щоб пригадати колишню найкращу подругу - їй так пасував цей аромат.

   Можливо, я щось і пропустила і не згадала з повагою. Єдина композиція, яку взагалі не знаю - Eau de Cologne, потрібно терміново надолужити! 

   А який аромат Шанель вам подобається?

 


Немає коментарів:

Дописати коментар