неділя, 12 вересня 2021 р.

Lily Roja Dove

 

Lily Roja Dove


   16.05.2019
   Мої ароматні уподобання випереджають природні. Коли все місто заполонили різнобарвні іриси, мимо яких не можливо пройти, щоб не нахилитися і понюхати, захотілося запаху інших квітів, наприклад, п'янких та духмяних лілій. Саме тому я дістала Lily Roja Dove.

   Соковито-ванільно-квітково на терпкому тлі мускусу. Це перше, що я чую при нанесенні парфумів. При повторному підході помічаю димність бергамоту та анімалістичність.

   Свіжість та прохолода хрусткого, ніби накрохмаленого жасмину змінюють аромат лілій. Але це помилкове враження, як виявиться з часом. Духмяність головної героїні не зникає, звучить та розвивається протягом всього дня. Мені здавалося, що я гуляю по маминому саду, в якому величезна кількість різних сортів цих квітів.

   М'яке тепло чергується з гнилими та затхлими нюансами, металева прохолода - з зеленкуватими відтінками, вершково-кремова апетитна екзотичність з лікарською бальзамністю, пікантна пряність з чуттєвістю.

   Багатогранна, мінлива, яскрава Lily Roja Dove і, як завжди, збираюча компліменти. І хоча око милувалося витонченою красою улюблених ірисів, ніс насолоджувався ароматною палітрою дивовижної королівської квітки.

 
   31.08.2018

 Якийсь час я не могла запам'ятати аромат лілій і тим більше не вміла його виділити в парфумах. Пам'ять ніби блокувалась при зустрічі з цим запахом, хоча він є насиченим і колоритним, і його важко сплутати з іншим. І ось, здається, мій ніс налаштувався на сприйняття, а пам'ять на фіксування аромату.

   У моєї мами в квітнику досить багато лілій розквітло цього літа. Можливість надолужити пробіл в ароматній палітрі я не могла не використати. У кожної квітки свій аромат, з певними особливостями. Від делікатного і ледь помітного до насиченого ванільно-вершкового. Ця найпахучіша лілія має і яскраве забарвлення - малиново-рожево-жовто-гаряче. І саме її аромат я чую в парфумах Lily Roja Dove.

   Аромат лілії в композиції такий же насичений, яскравий, ванільно-солодкуватий і одночасно з терпкістю і індольністю, що за ним не помічаєш ні льодяникові цитруси, ні маслянистість і димність бергамоту.

   Несподівано вся увага переключається на прохолодний, з металевим присмаком запах жасмину, який час від часу змінює теплий вершковий апетитний голос тіаре.

   Індольність чи то лілії, чи то жасмину додає пікантності. Брудні відтінки розбавляють чистий білий колір, доповнюють сірим, зеленкуватим, землистим.

   Коли аромат жасмину перемагає, мені здається, що я напахнілась Sarrasins Serge Lutens.

   Вершковість стає густою і липкою, нагадує крем для торту, а через мить її вже освіжає соковита зелень.

   Зеленкувата трав'янистість додає терпкості, гірчинки та вологості. А в квітковому ароматі відчувається і ментольність, і бальзамічність, і медовість, і прілість, і лікарські нюанси.

   Хоча аромат лілії в композиції подібний до маминої малиново-жовтої, але я уявляю її чомусь білосніжною. Можливо, на уяву кольорової гами впливають ще й присутні і дуже виразні жасмин та тіаре.

   Lily Roja Dove - грайлива і мінлива. То кокетлива, то прохолодно-байдужа, то тепла і лагідна, то індольно-інтригуюча, то ніжна і романтично-лірична. Дзвінка, обволікуюча, чуттєва, велична і розкішна.


   5.04.2016
   Капля духов Lily Roja Dove, которые мне подарила фея Ирочка, напомнили жизнь бабочки - яркую, красивую, но короткую. Всего два дня. Но не хочется думать о пустой пробирке, потому что эти два дня я наслаждаюсь КРАСОТОЙ. Эти два дня я рассматриваю, как в калейдоскопе, изменения рисунков, оттенков, нюансов. Вчера мне хотелось все выделить до малейшей детали, а сегодня наслаждаюсь праздничным настроением, которое создает парфюм, шикарнейшим звучанием этого королевского цветка.

   Благодаря окружению и верноподданным лилия звучит множеством медово-цветочных оттенков на древесно-терпком фоне. Ее сладостно-манящий, пьянящий, немного ядовитый, а потому колдовской, аромат завораживает и волнует.

   Lily Roja Dove сочетает в себе множество граней. Она прекрасная и чистая, звонкая и улыбчивая, в то же время чувственная и величественная, манящая и томная, ласкающая и обволакивающая. В ней сочетается нежность, утонченность юной девушки рядом с величественностью роскошной женщины.

   Хочется казаться такой же стройной, как стебель цветка. Такой же элегантной в белых одеждах и с царственной короной на голове - ведь сама лилия своей формой напоминает эту королевскую регалию.

   Когда я в Lily Roja Dove, невольно вспоминаю Tubereuse Criminelle Serge Lutens и Michelle Balenciaga. Они все разные, но создают похожее настроение.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар