вівторок, 28 вересня 2021 р.

Femme Rochas Rochas

 

Femme Rochas Rochas


   Густий та щільний запах чорносливу з димністю та фруктовістю м'якоті. Борошниста солодкість кориці на тлі соковитого та терпкого бергамоту.

   Масна анімалістичність та гіркота шкіри.

   Солодкість час від часу то посилюється, то маскується за пряними відтінками спецій та деревини, то стає лікерно-тягучою, п'янкою та липкою.

   Вершкова кремовість бензоїну з ванільною апетитністю - ось ескіз жіночого тіла, майстерно виконаний однією плавною лінією.

   Солодка карамельність амбри.

   Фруктовість стає з часом невагомою та світлою. Легко впізнати персики-абрикоси, яікі іншим разом нагадують про Mitsouko, але не сьогодні.

   А ще сьогодні на мені не розкрилися квіти. Аромат на мить ніби хотів заперечити, видав порцію помадності, яка могла б засвідчити наявність троянди, та на цьому все і закінчилося.

   Якось я вже писала, що мені не пасує Femme Rochas Rochas, але я дуже люблю спостерігати за її розкриттям. А наявність колючої мшистості - задоволення для шипромана. Мої наміри оновити в пам'яті композицію змінилися все ж рішенням зробити Femme Rochas ароматом дня і я вирушаю у чергову осінь, огорнута фруктово-шкірясто-карамельною аурою.

   Не зважаючи на розбещеність у парфумерних скарбах, окрема радість тримати у руках пляшку Femme Rochas, відкручувати пробку та черговий раз внюхуватися та прислухатися до парфумів.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар