середа, 8 вересня 2021 р.

Guet Apens Guerlain

 

Guet Apens Guerlain


      28.07.2018
    Тягучий запах кориці на смолисто-ванільно-терпкому фоні. Пелюстки троянди з медовим ароматом вкриті липким, але дуже апетитним персиковим сиропом. Солодка димність перетворюється на цукровий десерт і якби не фруктова кислинка, то стало б нестерпно.

   П'янка карамельна амбра здається, що плавиться. Пухнаста солодка ваніль.

   І все це про Guet Apens Guerlain - розкішний, п'янкий, гурманський, теплий аромат, який викликає асоціації з Різдвом.

   Це мені здається чи я точно чую солодкувато-терпку мшистість? Точна така ж у вінтажній Mitsouko. І навіть натяк на персики, але вони у цьому випадку дуже солодкі.

   Яскрава духмяна квітковість, теж солодка, нектарна.

   Крім Mitsouko знаходжу подібні фрази та асоціації з ароматами SL.

   У свій час я була знайома з Пасткою, а саме так перекладається Guet Apens. Пережила і закоханість, і розчарування. Дуже рада, що з'явилася можливість пригадати. На жаль, обмеженість у часі не сприяє уважному знайомству, та настрій, мені здається, я вловила. І тепер буду марити і шукати можливості придбати аромат у флаконі дивовижного відтінку синього.

   У 1999 році Guet Apens був випущений обмеженим тиражем у флаконі, який називається lanterne. Парфумер композиції Матильда Лоран. Сьогодні його можна придбати на аукціонах та у колекціонерів за суму від 300 до 700 $.

   У 2002 році Guet Apens був перевиданий під назвою №68. У 2005 - Attrape Coeur це все та ж Пастка, а в 2007 році - Vol de Nuit Evasion, а в 2014 - Royal Extract. Як то кажуть, "роботи не початий край".

Немає коментарів:

Дописати коментар