пʼятниця, 18 вересня 2020 р.

Bottega Veneta Bottega Veneta

 

Bottega Veneta Bottega Veneta


    Виразна димність невиразного бергамоту розпочала ароматну розповідь Bottega Veneta. Дуже багато чула про італійську компанію, але все не мала нагоди познайомитися. І ось мій вихідний день присвячений однойменному аромату та історії самого бренду. Як завжди, цікаво відкривати щось нове, занурюватися у дрібнички, захоплюватися, планувати і розшукувати...

   Італійський бренд предметів розкоші, назва якого перекладається "Майстерня у Венето", заснували у 1966 році у місті Віченца Мішель Таддей та Ренцо Зенгіаро. З самого початку компанія спеціалізувалася на випуску виробів із натуральної шкіри. Фірмовим знаком та відмінною рисою продукції став винятковий спосіб плетіння шкіри "intrecciato", при якому стрічки з дуже тонкої шкіри переплітають так, що вони утворюють візерунок у ромбі. Забігаючи далеко вперед, додам що згодом це саме "intrecciato" замінить логотип і навіть буде висічено на флаконах ексклюзивної колекції Паладійський Парк, на ковпачку та використано у дизайні упаковки.


    А тим часом бренд багато років процвітав, а потім поступово занепадав. Нова епоха у Bottega Veneta розпочалася у 2001 році, коли компанію придбав холдинг Gucci Group, а на пост креативного директора бренду запросили німецького дизайнера Томаса Майєра. Компанія почала випускати крім виробів із шкіри ювелірні прикраси, годинники, оптику, одяг для чоловіків та жінок.

   Парфумерія у Bottega Veneta з'явилася у 2011 році з виходом однойменної композиції Мішеля Альмарака, з якою я сьогодні і уважно знайомлюся.

   Короткого бергамотового старту не вистачило на вивчення історії Bottega Veneta, а ось за час спостереження подальших змін композиції вже вдалося перечитати та роздивитися ілюстрації.

   Смолисто-прілі, шоколадно-солодкуваті, карамельно-димно-солоні пачулі нагадали, що зараз саме час золотої осені та зовсім скоро у парку запахне пильним опавшим листям, вологою землею, мокрою деревиною і дивуватися, що з вчорашнього вечора стало так прохолодно не доречно.

   Осінні враження гармонійно доповнив та підсилив солодкувато-пряний запах шкіри, як неодмінний аксесуар багряного сезону. І відразу пригадалися улюблені рукавички, чобітки, куртки та сумки саме у коричнево-рудій гамі. Якщо чесно, то мені найбільше до вподоба саме замша. Так ось і у Bottega Veneta чую саме її витончений, м'який, делікатний аромат, який згодом стане трохи маслянистим та ледь квітковим.

   Не крикливий, стриманий пачулісто-шкіряний аромат, як і інша продукція Bottega Veneta, одночасно простий і розкішний. Рідина, що нагадує мені "сірий смуток", але має блідий кремовий колір, розміщена у вишукану склянку, яка нагадує італійську карафку. Чорного кольору логотип перекликається з ковпачком. А коричнева шкіряна стрічка - як повага до канонічних традицій.

   Кажуть, що саме жіночий аромат Bottega Veneta Bottega Veneta був присвячений красі передмістя Венеції.

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар