середа, 9 вересня 2020 р.

Organza Givenchy

 

Organza Givenchy

Organza Givenchy

   Несподівано, неочікувано і приголомшливо!!! Я вже розповідала, як мені подобається 50 мл флакон Organza Givenchy та при цьому я абсолютно байдужа до запашної рідини. Мила жіночна кремово-вершково-солодкувата композиція, яка у мить відправляє на 20 років назад та нагадує радісний час та подругу юності, асолютно під іншим кутом споглядання.

   Наступний етап милування Organza Givenchy - це неймовірно хвилюючі світлини Олени Додчук, наповнені теплом та світлом, п'янкою медовістю та осінньою щедрістю.

   Сьогодні ж аромат я нанесла між іншим, не надаючи особливої уваги, і Organza засяяла, заграла, розквітла і полонила. Ніби у відповідь на увагу та красу фото аромат вирішив відкрити свою душу та показати найвитонченіші відтінки. Просто якесь ольфакторне одкровення...

   Кремово-солодко-ванільна квітковість в обрамленні мускатної пряності. Якийсь час не можливо ідентифікувати жодного відтінку аж поки не забринить дзвінкий голос жимолості.

   Чергування тягучої вершкової туберози з густим, манким, запаморочливим голосом та чуттєво-медово-фруктовим жасмином нагадують аромат душної літньої ночі десь на адріатичному узбережжі Італії.

   Пелюстки ірису переливаються атласними відтінками та пахнуть маслянисто-землисто, з добре помітним гнилим нюансом.

   Дивовижна реалістична та надихаюча трав'яниста рожева кремовість піону та її так багато, що захоплює подих. Страх, що ця краса зараз зникне поступово розсіюється і спокійне споглядання приносить ще більше задоволення.

   Делікатна та тілесна солодко-солона-карамельність амбри на тлі деревини в компанії пухкої солодко-кремової ванілі.

  Ще мені пахне стиглою грушою, екзотичними франжипані та вишуканим кремовим десертом. Так радісно-квітково пахне бажання та мрія. Так пахне настрій, коли не можеш відвести свій погляд від зображення у дзеркалі, бо тобі так личить нова сукня,  а контури фігури нагадують той дивовижний флакон Сержа Мансу...


Organza Givenchy


23.03.2020

   Останнім часом мені нестримно хотілося у колекцію флакон Organza Givenchy. Цей аромат був у моєї подруги у 1999 році. Я з такою легкістю констатувала рік та не буду вдаватися в деталі. У той час флакон на 50 мл, а може і на 100 здавався не аби якою розкішшю. І у Наталі він був, бо вона працювала за кордоном, а я навіть не могла мріяти про таке задоволення, так як всі кошти у молодого спеціаліста йшли на оплату оренди квартири та дрібні радості життя.

   Одного сонячного весняного дня я була наповнена позитивними емоціями, ошатно вдягнена та збиралася на якусь урочисту подію. І мені так нестримно захотілося доповнити образ розкішним ароматом, що я це зробила без дозволу. Ввечері розповіла Наталі про вчинок, не зважаючи на сором, на що вона зреагувала абсолютно спокійно і навіть виказала задоволення.

   Років 10 тому я придбала мініатюру та аромат розкрився мені запахом риби, а від форми флакону не отримала естетичного задоволення.

   І ось цей парфумерний витвір у мене. Ще не визначила рік, але здається один із найперших випусків. Флакон виявився прекраснішим, ніж я уявляла. Не зважаючи, що це не кришталь і не якийсь лімітований варіант, він мені видається шедевром. Цей витончений жіночий силует у сукні із повітряної органзи та золотому капелюсі можна розглядати безкінечно. Іншим разом здається, що це антична статуя, а кришка ніби має характерні риси іонічного ордеру. І саме вона найбільше сподобалася чоловіку і він довго її розглядам, активно коментуючи. Автором цього розкішного флакону, який одного разу побачиш, не забудеш ніколи, є талановитий Серж Мансо.

   Не менш цікавою є і коробка для Organza Givenchy. Червоно-золотий візерунок на тлі зістареного золота. На нерівному рельєфі випуклі літери Organza чорного кольору та логотип Givenchy створюють враження витонченої розкоші.

   Намилувавшись формами пляшки, я порушила своє правило дати можливість відстоятися аромату. І, як не дивно, була приємно здивована сучасним біло-квітковим звучанням.
   Солодкість туберози чути за кисло-терпким запахом бергамоту, так само як і свіжість та прохолоду, металеву дзвінкість та фруктовість жасмину. Завдяки саме останньому аромат має характеристики, які присутні назві тканини органзі - легкість та напівпрозорість.

   Кремово-вершкова гарденія ніжна та делікатна. Запа персика Софії Гройсман мені мариться? Та ні! Я підтвердила свої здогадки, коли дізналася, що автором композиції є не лише Софія Лаббе, а й Наталі Лорсон та все ж таки і Софія Гройсман!

   Запах піону змінюється медовою тягучістю, потім пухкою ваніллю, далі апетитною карамельністю. В міру солодко, не нав'язливо, радісно-сонячно. Це запах жінки! Лагідний та м'який аромат ніжності та чутєювості. І якщо флакон пробуджує в уяві образ якщо не актриси, то жінки з ідеальними формами, рафінованою вишуканістю та витонченим естетизмом, то сам аромат - це абстрактне уявлення про добру , чуйну, приємну добре знайому особу.

   На якусь мить я чітко пригадала і свою подругу Наталю, але далі сприймала Organza Givenchy не як спогади 20 річної давнини, а як реальність, як радість у цей складний та напружений час.

   Швидше всього, аромат набуде з часом інших відтінків, змінить своє розкриття після відпочинку, і щось мені підказує, що я відправлюся у пошуки інших дивовижних флаконів Organza.

Organza Givenchy


Немає коментарів:

Дописати коментар