вівторок, 1 вересня 2020 р.

Dans Tes Bras Frederic Malle

 

Dans Tes Bras Frederic Malle

Dans Tes Bras Frederic Malle

   Потрібно було б вже давно одночасно придбати всі зразки ароматів Frederic Malle і насолоджуватися відкриттям кожної композиції. А я не відомо чому "тягну кота за хвоста", відкриваю для себе старі випуски і дивуюся, що так мені подобаються. Відразу приймаю рішення відправитися на пошуки всіх не знайомих, непомітно відволікаюся по дорозі на щось інше і до наступного слушного моменту мій інтерес затихає.

   І ось цей слушний момент настав, коли я отримала Dans Tes Bras Frederic Malle, а аромат вийшов ще у 2008 році!!!! Як же встигати знайомитися зі всіма парфумами, вартими уваги? А як дізнатися, що саме ті аромати і варті уваги? Риторичне, звичайно, запитання. День за днем протягом всього життя... І бажано прожити років 100.

   Отже, Dans Tes Bras Frederic Malle.

   Пронизливий свіжо-смолистий, димний, бальзамний запах хвої та деревини. Солодкувата ментольність та грайлива льодяниковість. Шоколадний серпанок ладану і пильно-деревний запах кашмерану. Останній нюанс не люблю. Не так: дуже не люблю. І хоча таке щире зізнання може когось налаштувати проти мене, все ж вважаю краще мати позицію. А тут ще на очі потрапило інтерв'ю з Айріс Апфель і її фраза "Щоб бути задоволеним життям, потрібно належати самому собі. Прагнення догодити всім - це глухий кут" підтвердила і моє ставлення до висловлювання уподобань.

   Поки я відволіклася на розмірковування непарфумерного характеру, як зазвучали солодко-прілим, трохи зеленкуватим, горіхово-шоколадним голосом пачулі. Чудові пачулі!!!

   Тягуча вершкова кремовість геліотропу. Ніжна помадність фіалки. Солодкувата пухка ваніль. Солоно-солодка карамельність. І далі те, що не можливо передати словами. Я у черговий раз закохуюсь у аромат Frederic Malle та потрапляю у інший світ. Чим більше пізнаю той світ, тим все більше зачаровуюсь і дивуюсь як аромат не звучить, не пахне, а виражає емоції та вібрує. Виразно, яскраво, наполегливо і разом з тим прозоро та летюче.

   А ось осоціацій з назвою "У твоїх обіймах" у мене не виникло. Можливо тому, що вся увага зосередилась на майстерності парфумера перетворювати запашні фрази у емоційні стани, чи я відволікалася на роздуми про щирість у вподобаннях, а можливо, збентежилася не реальністю познайомитися зі всіма чудовими композиціями... Та точно у "обійми" аромату повернуся ще не раз і неодмінно надолужу всі прогалини у знаннях творчості компанії Frederic Malle.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар