пʼятниця, 25 вересня 2020 р.

Chanel No 5 L'Eau Red Edition Chanel

 

Chanel No 5 L'Eau Red Edition Chanel



    Акцент легковажної милої кислинки цитрусів зміщується у сторону кремовості. Найніжніші альдегіди огортають хмариною чистоти та додають матовості танучого воску.

   А потім знову у Chanel No 5 L'Eau традиційний старт, щоб прокинулась цікавість, - бадьорість мандаринів-апельсинів, димність бергамоту, мильність шкірки лимону.

   Борошнистість корінців ірису і вершкова кремовість оксамитових пелюсток квітки.

   Маслянистість деревини сандалу. Цукерочність іланг-ілангу. Кажуть квіти "квітки квітів" виглядають як пожовкле листя. Як же мені хочеться у цьому переконатися і особисто вдихнути яскравий екзотичний аромат, властивості якого додають будь-якій композиції особливого шарму. Як на мене, то саме іланг-іланг із квіткової компанії робить парфуми саме "французистими", а не добре знайомі всім троянди та жасмин.

   Солодко-деревна ваніль, а згодом липкість деревини кедру, а потім солона карамельність. Здається, так добре мені ще не вдавалося роздивитися аромат ніколи...

   При всій елегантно-вишуканій красі помітні і "брудні" нюанси мускусу. Але це не довго, на зміну приходить чарівна мінливість свіжо-фруктового жасмину та помадності троянди, хоча квіти не звучать виразно чітко, швидше, абстрактно, акварельно.

   Дістала Chanel No 5 L'Eau замість White Linen Parfum Estée Lauder до білої сорочки. Якщо чесно, злякалася не так щільного звучання альдегідів Софії Гройсман, як "ретро" настрою, а ось Шанель виявилася легкою та доречною версією задуманого образу.


   


   
      21.06.2019 
 
   Традиційно у дорогу завжди беру Chanel 19. Я багато раз писала чому саме. Але цього разу виникло просто нестримне бажання - Chanel No 5 L'Eau Red Edition Chanel і обов'язково з флаконом.

   Отже, я вирушає у далеку дорогу і супроводжує мене і моїх попутчиків кремово-ніжна Chanel No 5 L'Eau. Побажайте мені, будь ласка, щасливої дороги і чекайте вражень про аромати та запахи міст та країн.





   16.06.2019

   З часу, коли я придбала Chanel No 5 L'Eau Red Edition Chanel, не можу не лише натішитися дивним кольором флакону, але й обрати іншу композицію в якості "піжамки". А сьогодні цей аромат мені захотілося з самого ранку, навіть нанесла краплю, щоб насолоджуватися під час пробіжки.

   Якщо чесно, то дуже люблю такий стан, коли конкретно знаю чого хочу.

   Кислинка цитрусів, димність бергамоту, свіжість неролі та помадно-кремові альдегіди. Легко, ніжно, мило.

   Гірчинка шкірки, солодкувата фруктовість, терпкувата деревина чи, швидше, здерта молода кора.

   Карамамельна льодяниковість делікатного іланг-ілангу. Квіткове серце не таке грайливе і багате відтінками, як цитрусовий старт. Очікуваного ірису не роздивилася. Напевно, його борошнистість розчинилася у спеці, яка вже відчувається о 7 годині, та помадній кремовості.

   Не можу сказати, що чую і чіткий аромат троянди. Тиха фруктовість та ніжна помадність, яка поступово стає щільнішою та солодкішою.

   L'Eau - запах доглянутості та жіночності. Хоча і не має нічого складного і чогось особливого та ця кремовість мені дуже подобається та викликає захоплення.

   Також віднесу до позитивних якостей аромату можливість наносити безкінечно, оновлювати, коли заманеться, і не хвилюватися, що це буде комусь загрожувати.

   З величезним запізненням, але все ж список варіантів Chanel No 5 доповнила на іменній сторінці, яку з величезним задоволенням перечитую час від часу.




   13.04.2019

   Chanel No 5 L'Eau у 2017 році мені здалася ароматом для дівчаток і я не збиралася купувати собі у колекцію. Випуск 2018 року Red Edition Chanel мене зацікавив, але інтерес викликав сам флакон і більше No 5. Не могла дочекатися, коли з'являться у продажі. Та терпіння скінчилося, а довгоочікувані флакони на поличках нашого міста так і не вишикувалися у ряд. І коли все ж цивілізація добралася і до Рівного, нестримного бажання вже не було. Та й лише варіант No 5 L'Eau і без тестерів... Я обмежилася кремом для рук. І саме аромат крему перевернув моє відношення до, здавалося б такої ніжної і безхарактерної, композиції. Я просто закохалася у цю кремовість!

   Соковитість, свіжість та кислинка цитрусів. Ледь вловима терпкість бергамоту. Квітковість неролі та гірчинка деревини.

   Вершкова кремовість ірису, підсвічена невагомими альдегідами з характерними тихими мильно-маслянистими ознаками.

   Терпкість деревини, мускусна шершавість. Чергування кремовості та борошнистості ірисів. Льодяниковість іланг-ілангу та помадність троянди, яка інколи здається лікерною.


   Chanel No 5 L'Eau - ідеальний варіант для роботи та з задоволенням буду носити весною під час ірисового флешмобу.
   
 Ну, а флакон - це окреме естетичне задоволення!!! Насичений червоний колір дуже личить цій квадратній формі та й самій композиції. Фотогенічний та гармонійно поєднується з будь-якою палітрою. Його хочеться розглядати та просвічувати через сонячні промені, тішитися новій іграшці, як щаслива дитина.

   Не можу не пригадати світлину, яку надіслав мені однокласник із подорожі із Мілану. Цікаво, цей флакон так і стоїть до цього часу навпроти театру Ла Скала?






Немає коментарів:

Дописати коментар