пʼятниця, 18 вересня 2020 р.

Аромати, запахи і Харків

 

Аромати, запахи і Харків


   Коли я збиралася до Харкова, уявляла який же буде його ольфакторний образ. Нічого собі не придумувала, просто чекала зустрічі.

   Основної роботи було багато, а часу дуже мало, та я все принюхувалася і намагалася визначити. Зловила підвальний, затхлий запах метро. Неодмінно, вишукані парфумерні магазини перекрили б це враження та я, на жаль, не мала часу їх відвідати. Та прийшла до висновку, що Харків для мене взагалі без запаху - стерильна чистота.

   В моїй пам'яті він залишився в сірому кольорі, чистий, холодний і радянський. Інколи здавалося, що на машині часу відбувалася подорож.

   За цей короткий час у мене було дуже багато приємних зустрічей і спілкування. Звичайно, крім основної роботи і причини поїздки .

   Познайомилася з родичем, про існування якого ще 5 днів тому навіть не здогадувалася. Приємна і тепла зустріч з нашою випускницею, яка навчається у Харкові.

   А що стосується парфумерії, то відбулася значніша подія, ніж відвідування бутіку.

   Кілька років тому я хотіла по Інтернету придбати книгу Анны Зворыкиной " От гвоздики до сандала", яку продавала Ksenia Shulga із Харкова. Покупку я так і не зробила, а ось з дівчиною ми почали спілкуватися. Спочатку про олійки, тинктури, натуральну парфумерію, а потім і про дітей, танці і багато іншого. Вона активно відслідковувала наше творче життя і завжди цікаво коментувала.

   А у суботу ми з нею зустрілися в театрі опери та балету - Ксюша прийшла за нас вболівати. Було дуже приємне і особисте знайомство і увага!

   Таких світлих, позитивних людей сьогодні дуже мало. І зустріч з Ксюшою, як промінчик сонця в пасмурний осінній день.

   А ще вона принесла ароматний подарунок: аромалампу, лавандову олію Karel Haden, власноруч зроблені парфуми і пробірочку парфумів Анны Зворыкиной "Secret dreams".

      Це було найкраще серед інших приємних вражень. Напевно, найнеочікуваніше і дуже зворушливе.

   Не буває нічого просто так! Випадкових зустрічей не буває!

1 коментар: