середа, 10 листопада 2021 р.

Shalimar Guerlain

 

Shalimar Guerlain


  Другий у світі аромат за популярністю після Chanel №5 - східний красень Shalimar Guerlain. Пишуть, що саме він складає від 10 до 16% всіх продажів парфумерної компанії.

   Флакон, який створив племінник Жака Герлена - Раймонд Герлен, за однією легендою символізує фонтан. Знову фонтан? І рік створення 1925, і вперше аромат був представлений публіці на тій же Міжнародній виставці декоративного мистецтва та художньої промисловості, на якій П'єр Герлен був віцепрезидентом журі у відділі "парфумерія".

   Історик парфумерії Елізабет Фейдо пише у своїй книзі "Герлен", що пляшка Shalimar представляла чашу з фруктами, символізуючи багатство колоній імперії Великих Моголів. Надихали на таку форму ступи, характерні для періоду Моголів, а також золотий злиток родини Герлен. У народі цей флакон називають "Летуча миша".

   Мені дуже подобається ця пляшка, й темно-синій корок, який нагадує корону на голові шахині Мумтаз-Махал, на честь та в пам'ять якої її чоловік Шаха-Джахан, представник династії Великих Моголів, владика Індії у 17 ст, побудував Тадж-Махал та розбив сади Шалімар.

Фото з відкритих джерел

   Витончена етикетка ніби повторює контури купола Тадж Махал. На санскриті "Шалімар" означає "прихисток кохання", оскільки сади були прообразом раю на Землі.

   На цій виставці у Парижі аромат Shalimar Guerlain отримав першу премію й справа була не у родинних зв'язках, адже, як ніколи раніше, флакон та парфуми стали єдиним цілим, а не окремими продуктами.

   Shalimar - це єдиний аромат у Guerlain, яким я не захоплююсь. Поважаю, визнаю його розкішну красу та не отримую того виняткового задоволення, коли наношу запашні краплини на себе. Цікаво вивчати історію, розглядати малюнки, порівнювати флакони й все. Саме тому розпрощалася зі всіма раритетними зразками із колекції, залишивши лише мініатюру із парфумами.

   Мій Shalimar розпочинається цитрусами, які задимлюються бергамотом. Це звучання підсилюється зеленою терпкістю, маслянистістю товстої шкірки, краплиною камфорності та старт, який мені дуже подобається, швидко змінюється смолисто-гіркувато-вершковою палітрою тонка бобів з нюансами чорносливу та лікерної вишні, шершавістю та колючістю.

   Далі багато солодкої ванілі, яка мені видається сяйнистою, мінливою, багатогранною. То кремовою, то пухкою, то щільною, то душною, то свіжою, то бальзамно-теплою... Гарно та зовсім не моє.

   У якийсь момент я вловила дивовижну помадність та щось невизначено-прекрасне й зворушливе та згодом й моє нове відчуття, й те, що я почула розвіялося у холодному осінньому повітрі.

   А ось оточуючі завжди позитивно реагують на шлейф. Ще ні разу не залишилася без компліментів, а точніше, не я, а Shalimar Guerlain..

Зразки Shalimar Guerlain, які були у моїй колекції, та згодом оселилися на поличках нових господарів

Немає коментарів:

Дописати коментар