середа, 3 листопада 2021 р.

Quelques Fleurs Jardin Secret Houbigant

 

Quelques Fleurs Jardin Secret Houbigant



   30.04.2019
   Після знайомства з ароматом Essence Rare Houbigant, в який я закохалася, пошкодувала, що не замовила у Віки і Quelques Fleurs Jardin Secret. І яким же було моє здивування, коли виявила зразок у коробочці. Вікторія просто випередила мої думки! Дякую дуже! Потрібно вести інвентаризацію парфумерного матеріалу, щоб не пропускати повз уваги і не забувати.

   Отже, ще одна композиція Houbigant із колекції Collection Privee, яка вийшла у 2017 році в концентрації edp. Це варіація парфумера Луки Маффеї на квітковий шедевр Quelques Fleurs 1912 року для юних любителів ароматів.

   Кислинка цитрусів змінюється терпкістю бергамоту, мильністю неролі і солодкою фруктовістю. Дуже швидко розкривається помадна троянда, яку доповнює льодяниковість іланг-ілангу. І вся ця розкіш на пряно-деревному фоні.

   Сирий, землистий запах ірису, точніше, таке враження складає саме його корінь.

   Невагома свіжість та ніжність змінюється насиченими голосами, потім ледь вловимою індольністю та карамельністю, кислуватою фруктовістю, ванільною солодкуватістю і знову мильністю.

   Квітково-мильна аура дуже симпатична, радісно-весняна, усміхнена. Аромат майже прозорий, наповнений дзвінкім повітрям.

   Та у мене складається подвійне враження... і воно постійно чергується. Від симпатії - до розчарування і навпаки. Якщо підсилену мильність можу проігнорувати, лиш зауваживши, то специфічна терпкість амброксану мені не імпонує зовсім. Часом легка фруктова квітковість прекрасного саду повертається, дає надію, що так буде завжди, але в кінцевому результаті приходжу до висновку, що мені флакон Quelques Fleurs Jardin Secre точно не потрібний. Та знайомству дуже рада!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар