середа, 3 листопада 2021 р.

Kafeine L'Atelier Boheme

 

Kafeine L'Atelier Boheme


   21.04.2019
    Вчора я не могла зосередитися на улюбленому захопленні під враженням після політичних дебатів. Протягом дня всі зустрічі та телефонні розмови розпочиналися лише розмовою про майбутнього президента, а закінчувалися фразою "Все буде добре!". Так хочеться вірити, що все буде добре і що ті, які зібралися віддати свій голос за НЕПРОФЕСІОНАЛА в останню хвилину все ж передумають і не зроблять на зло, як у анекдоті.

   Повертаючись додому для настрою я купила у однієї бабусі букет тюльпанів, а у іншої - нарцисів. А сьогодні з нетерпінням чекаю потрібного світла, щоб влаштувати фотосесію.

   Ароматом дня обрала - Kafeine L'Atelier Boheme. Без прив'язок до чогось, просто взяла пробірку, яка довго чекала свого часу.

   І як добре, що все ж вдалося поринути у атмосферу запахів...

   На старті Kafeine наввипередки звучать димний та терпкий бергамот та гірка кава. Одночасно бадьоро та апетитно. Але дуже швидко увага переключається на тонізуючий запах чаю та тягучої солодко-солоної карамелі.

   Далі всі учасники дійства злилися у ... Сказала б - у квартет та його розбавили пряні компаньйони, далі - деревні, солодко-вершкові, мускусні та трав'янисто-квіткові.

   Кава намагалася підкреслити властиву їй шоколадність, мускус натякав на брудні нюанси. Карамель все ж таки виявилася солоною. Але найсимпатичнішим мені виявився чай - терпко-свіжо-квітковий.

   Аромат мені інколи нагадував звучання тюльпанів. І як же я здивувалася, коли вже після знайомства з композицією прочитала, що на створення композиції Kafeine парфумера Crystelle Darchicourt надихнули дивні фіолетові тюльпани.

   Я довго не могла визначитися чи подобається мені Kafeine L'Atelier Boheme. Однозначно могла сказати лише, що асоціації з кав'ярнею абсолютно не виникає. Думки все поверталися до тюльпанів, але не тих, що помітила в композиції, а реалістичних, що стоять у кухні. Якби колір у квіток був фіолетовий, могла б використати фото для тексту. А так позичу світлину з інтернету, хоча і не знаю які саме фіолетові тюльпани надихали парфумера, адже сортів є багато.

   А аромат Kafeine L'Atelier Boheme з часом не те щоб розчарував, а став мені не цікавим. Чергування квітково-чайно-пряно-карамельних звуків час від часу псував голос амброксану. Та тільки я наважувалася подумати "фу", як поверталося приємне звучання.

   Щоб підняти собі настрій я вирішила оновити аромат та запитання чому композиція називається Kafeine так і залишилося без відповіді. Але це такі дрібниці в порівнянні з тим, що більшість обирає президента країни і керується неврівноваженими емоціями, а не розумом.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар