середа, 3 листопада 2021 р.

Longevity of Life Dear Diary

 

Longevity of Life Dear Diary


   19.04.2019
   Вже пройшов той час, коли я з нетерпінням чекала посилочки з парфумами, перевіряла трек по кілька разів на день, бігла на пошту у перші хвилини відкриття... Ну, нехай у вас не складеться враження, що я перестала радіти ароматним посилкам. Я радію і тішуся, хоча у відділення можу навідатися через три дні після прибуття відправлення, а конверт розпакувати аж на ранок.

   Рідше отримую флакони, частіше пробірки. І дуже приємно і зворушливо, що за останній час у мене з'явилося багато парфумерних фей, які дарують рідкісні екземпляри та ще й оплачують пересилку.

   Поділюся таким спостереженням: коли отримую посилку від "продавця" парфумів - все точно і стерильно, як у аптеці, але надто по-діловому і зовсім не емоційно, а коли замовлення відправляють "колекціонери", дитячої радості не має меж, бо кожного разу відправники вкладають якусь цікавинку. І ця маленька краплина так гріє душу і ще більше об'єднує та здружує нас.

   Мої парфумерні феї - Людмила, Тетяна, Наталя, Олександра, Вікторія. Я вам щиро дякую за рідкісні, раритетні чи нові, ще нікому не відомі екземпляри.

   Сьогоднішній мій аромат завдяки Віці - Longevity of Life Dear Diary. Якби не вона, я б не знала навіть про існування такого цікавого бренду як Dear Diary, назва якого перекладається "Дорогий Щоденник". Dear Diary - це маленький дочірній бренд французької компанії Maître Parfumeur et Gantier. І ось у цей Дорогий Щоденник парфумер Sylvie Jourdet "записала" ароматні історії із життя.

   Longevity of Life - Довговічне Життя. Композиція з такою назвою має бути одночзначно бадьорою, позитивною, харизматичною і життєстверджуючою. І звичайно, - шипром! І дійсно Довговічне Життя пахне саме так!!!  

   Розпочинається насиченим, густим, яскравим запахом бергамоту: смолистим, димним, терпким, липким, солодко-кислим. З самого початку аромат об'ємний та мегапозитивний.

   Камфорність та пряність перцю чергується з гіркою терпкістю лаврового листя. Це чергування спецій то напружує, то розслабляє увагу.

   Льодяникова бальзамність іланг-ілангу на фоні сирого запаху пачулі. Солодко-терпкі мохові відтінки хоч і поступаються багатогранній палітрі, як вчора, наприклад, у Gucci No 1 Eau de Parfum Gucci, та все ж звучить природно.

   Цитрусова кислинка, фруктовість жасмину, помадність троянди, суха землистість ветиверу, а потім знову смолистість пачулі та льодяниковість іланг-ілангу. Пряно-солодко, липко-терпко, квітково-шипрово, льодяниково-димно. Прекрасно! З задоволенням буду знайомитися з іншими композиціями Dear Diary.

Немає коментарів:

Дописати коментар