середа, 3 листопада 2021 р.

Alea 78 Porichka BZ Parfums

 

Alea 78 Porichka BZ Parfums



   22.04.2019
   Пригнічена, розчарована, засмучена не тим фактом, що не обрали Порошенка Президентом, а що така кількість людей в Україні мислить меркантильно, примітивно, байдуже або ж взагалі не мислить.

   Пишаюся, що знаходжуся серед 25% прогресивної інтелігенції! Пишаюся, що у мене друзі - однодумці!

   Найбільше засмутило те, що європейський дух свободи, який можна відчути на фізичному рівні у Рівному та Луцьку, на відміну від сходу країни, не помічають мої однокласники та однокурсники. Видно, різні книги читали ми в школі...

   Та що тут скаржитися, ми самі винні, що дозволяли звучати примітивним жартам, тупим розмовам та спостерігали за несимпатичними вчинками. Що не робили зауваження, не виправляли, не акцентували увагу. Ця інтелігентна звичка промовчати, щоб не образити, привела саме до такого результату.

   Звичайно, я розпочинаю з себе зміни. Найперше сьогодні, що я зробила, це переписала головний текст у блозі українською мовою. І тепер це будуть Парфумерні фантазії MaRS! Я проведу найкращі заняття, а з дівчатами 15 років буду розмовляти про демократію, про свідомість, про професійність, про якість, про досвід, про свободу.

   Сьогодні знову не до парфумів, тому я їх не буду уважно слухати та описувати, але для підняття духу та настрою нанесу прекрасну Porichka BZ Parfums від талановитого українського парфумера Богдана Зубченко. Нехай вона внесе в новий день запах свіжої фруктовості, кислуватих нюансів, солодкої карамельної апетитності.

Немає коментарів:

Дописати коментар