середа, 3 листопада 2021 р.

Le Sillage Blanc Parfums Dusita

 

Le Sillage Blanc Parfums Dusita


   29.04.2019
   Соковитий, терпкий, сирий гальбанум. Але без надмірної сувовості, навіть, коли компанію йому складе гіркий полин.

   Подумала про те, як мені зараз все зрозуміло і легко сприймати. Адже такі акорди в парфумерії я любою. Пригадала своє знайомство з Bandit Robert Piguet  і шкодую, що не залишилося зафіксованих вражень з того часу, коли мала радість познайомитися з  легендарним ароматом.

   А тим часом у Le Sillage Blanc в ароматній палітрі додалася пильна солодкуватість, камфорність та ледь помітна ментольність і вся увага переключилася на запах гірко-пряної шкіри, зовсім не брутальної, а елегантно-витонченої.

   До згаданої солодкуватості все ж виникає бажання повернутися. Щось є в цьому звучанні і густого тягучого, і деревного смолистого, і квіткового, і вишневого, і ледь димного.

   Ще мені, хоча я не буду оригінальною, в Le Sillage Blanc Parfums Dusita є згадка і про Miss Balmain, і про Caboсhard Gres. Недарма перекликається композиція з вінтажними ароматами, адже автор Піссара Умавіджані колекціонує раритети та надихається ними. І як ні у кого іншого, у неї виходить це ідеально. І можна не розшукувати шкіряно-полинно-шипровий Aramis Aramis чи не сумувати, що закінчується Gres Pour Homme Gres, варто придбати сучасну композицію зі змістом та глибиною класики.

   Спочатку я подумала, що Le Sillage Blanc Parfums Dusita буде добре саме восени носити, але чим більше з ароматом  проводила часу, тим все переконувалася, що він всесезонний. Особливо в такий весняний дощовий та похмурий день, як сьогодні.

   Колюча насичена шипровість, яку я дуже люблю, організовує, додає впевненості, зелено-сизою гамою тонізує.

   Прийшла до висновку, що я не лише розриваюся між вінтажними ароматами та нішевими, але ділю свою любов між квітковою групою та шипровою. Добре, що не потрібно вибирати щось одне.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар