понеділок, 8 листопада 2021 р.

Malia Nobile 1942

 

Malia Nobile 1942


   8.06.2019
   У 1942 році Умберто Нобіле засновав бренд Nobile 1942. Сьогодні сімейний бізнес продовжує його син Массімо Нобіле, який кілька років працював у Chanel. Останні кілька років у нас є популярними аромати цього італійського бренду - Cafè Chantant та La Danza delle Libellule, Rudis та Casta Diva. І це не всі, поціновувачі Nobile 1942 легко продовжать не маленький список. А я, чомусь, не знайома з жодним. Хоча Оленка привозила на зустріч не одноразово аромати компанії, на які звернула увагу Наталя та перейнялася інтересом та симпатією. І ось вчора мені запропонувала цілих вісім композицій для спокійного, уважного знайомства.

   Не відкладаючи у шуфляду, я приступила відразу ж до роботи. Вирішила розпочати знайомство з композиції, яка має назву "Чаклунство", і присвячену всім жінками чаклункам чи то відьмам минулого та сучасності.

   Зелена терпкість, трав'янистість, камфорність, м'ятність, ментольність бадьорить, тонізує і чарує. Мені таке до вподоби!

   Оксамитова зелень огортає з ніг до голови, перетворюючи на лісову Мавку, а точніша - на Чаклунку. А слово Відьма мені взагалі не подобається. 

   І тільки я налаштувалася на терпко-гучне звучання, як Malia заграла солодкуватими квітковими відтінками та фруктовими льодяниками на фоні сухої деревини.

   Ні! Ні! Чаклунка - значить, чаклунка! Дайте мені, будь ласка, лісової мшистості, землистості, гіркого гальбануму, полину та ще чогось пряно-терпкого.

   У відповідь - абрикосовий запах османтусу. А Наталя лише вчора цікавилася цим компонентом, а у неї є композиція з ним у головний ролі. Принаймні, на мені. Солодка фруктовість та терпкість чаю, трохи димно та пильно. І так яскраво та насичено. Відчуваю навіть джемову липкість та чітко уявляю насичений абрикосово-янтарний колір.

   Пильність набуває пряних ознак і солодко-камфорна невагома, але щільна хмарина перцю заповнила навколо мене простір. Це чаклунка приступила до своїх магічних дій, впливаючи на світосприйняття та плутаючи свідомість.

   Десь з далека доноситься помадність троянди і поєднання запахів квітки та спеції дуже нагадало прекрасну троянду із Cinabre Maria Candida Gentile.

   Солодкувато-прілі пачулі без характерної землистості та осіннього настрою. А поєднання запаху пачулі та абрикос викликало в пам'яті Fruitchouli Flash Tauerville.

   В якийсь момент я звикла до Malia і втратила інтерес до композиції. Та, коли вже нічого не очікувала, почула тихий, але хвилюючий ментольно-бальзамічно-деревний голос, який ставав все гучнішим та впевненішим. Це було так симпатично, що не хотілося вдаватися в деталі, що саме так себе проявляє (ветивер, пряні трави, деревина, мох). А потім - тілесний мускус та приємний вершково-кремово-деревний післясмак.

   Якщо ви відчуваєте в собі задатки, енергію чи хоча б напрямок думок чаклунки, до створення образу вам просто необхідно нанести ці парфуми, щоб бути органічною та колоритною.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар