понеділок, 8 листопада 2021 р.

Charlie Revlon

 

Charlie Revlon



   4.06.2019
   Пробірка з назвою Charlie лежить у мене давно в коробочці з рідкісними зразками, які подарувала мені Таня. Так як рідини дуже мало, потрібно бути дуже уважною і зосередженою, що вимагає багато вільного часу. Довго я чекала можливості для знайомства і цей день настав.

   Charlie з пробірки пахне яскраво у стилі 1980 років. Нагадує щось добре знайоме. На пальцях залишає свіжість конвалій та висновок: не аби яка стійкість та чіпкість. Перед тим, як нанести на шкіру, чомусь я довго внюхувалась, не відриваючи паличку пробірки від носа. І бажання знайомитися все більше підсилювалося: сирий гальбанум, вологий гіацинт, колюча мшистість, гіркота календули...

   Аромат з назвою Charlie Revlon потрапив в поле мого зору в той період, коли я починала скуповлювати флакони з запашною рідиною хаотично, завзято і пристрасно. На цінники в великою кількістю цифр я ще не насмілювалася дивитися, але така смішна вартість як 15-20 $ мене також стримала. Подруга з Америки привозила родичам у подарунок і коментувала: "симпатичний квітковий запах для тіток."

   Та все ж добре, що я тоді не придбала Charlie, бо тепер розумію, що знайомитися потрібно з вінтажним зразком, який у мене і з'явився.

Реклама 1973 року

   Charlie, названий на честь  Чарлі Ревсона, засновика компанії Revlon, вийшов у світ у 1973 році і успішно продавався у аптеках як "аромат способу життя". Для того часу компанія Revlon використовувала сміливу рекламу та застосовувала новаторський маркетинг. На рекламі 1973 року жінки носять штани! І ці самовпевнені красуні у чоловічому костюмі символізували незалежність. Вони не мріяли стати домогосподарками та взагалі не мали бажання залежати від волі чоловіка.

   В цей час також починають зникати і етнічні стереотипи. Одним із облич Charlie була Naoma Sims - перша афро-американська жінка в історії, яка зображена на постері косметичної компанії. А найчастіше рекламувала аромат актриса Шеллі Хек.

   У 1974 році Charlie Revlon здобув дві перемоги в FiFi Awards: найкращий аромат року та найкраща медіа-компанія.

   У 1987 році з'явилася реклама, на якій жінка поглажує чоловіка по сідниці. У виданні "Нью-Йорк таймс" описали Charlie як композицію "секстинську та із поганим смаком"  і відмовився рекламувати.

   Знайшла не підтверджену інформацію, що Charlie Revlon випускали, як конкурентну композицію Estee Estée Lauder, а у Радянському Союзі сприймали як чоловічі парфуми із-за яскравого, насиченого шипрового звучання. Хоча в оману могла ввести назва - чоловіче ім'я Чарлі, а на упаковці та флаконі не вказувалося кому саме аромат адресований. Такий собі унісекс.

   Найперший Charlie Revlon мав концентрацію concentrated cologne. Оригінал був ребрендований і отримав назву Charlie Blue. У 1990 роках з'явилися різноманітні версії Charlie - Black, Gold, Silver... Кажуть, що було всього чи то 15, чи 19 варіантів.

   При нанесенні аромату на шкіру я пригадала дитинство. Ні, Charlie у мами не було, але саме в моїй пам'яті парфумерія асоціювалася колись з такими пряно-мшисто-деревними прибалтійськими композиціями.

   Солодка квітковість, підсилена мильно-хрусткими альдегідами. Густа вершкова кремовість гарденії. Індольно-непристойний жасмин та тихі ознаки свіжо-солодкувато-ванільної лілії. На тлі колючої насиченої мшистості поступово вимальовувався гіркий трав'янистий гальбанум.

   Анімалістично-мильно-тілесний мускус та запах деревини. А конкретніше: солодкувато-прілий теплий запах дуба. Напевно, все. Зізнаюся, що дещо отримала розчарування, так як очікування були значно перебільшені.

   Бажання нанести і вигуляти Charlie у мене навряд чи з'явиться, але дуже рада знайомству. Що правда, на порівняння з Estee Estée Lauder хтось даремно наважився. Звичайно, це моя скромна думка.

Різдвяна реклама 1979 року

 

   Всі світлини із Інтернету.

Немає коментарів:

Дописати коментар