пʼятниця, 13 листопада 2020 р.

Santal Royal Guerlain

 

Santal Royal Guerlain


   Вчора я отримала подарунок від давньої приятельки, яка працює адміністратором та консультантом у парфумерному магазині Mon Arome. Завжди, коли я бачу Оленку, виникає бажання сказати "Яка у тебе чудова робота!". Років 10 тому я їй так і зізнавалася та тепер, маючи частину "парфумерного магазину" вдома, майже байдуже до цього ставлюся. Напевно, сьогодні я більше хотіла б працювати у парфумерному музеї, ніж у магазині...

   На жаль, враховуючи реалії реалії та різні комерційно-маркетологові нюанси, асортимент у рівненських магазинах надто скромний. До цього часу на поличці Герлен не має нового випуску ірисового Шалімару, з яким я так мрію познайомитися. А ось новинка 2015(!!!) року якимось чином потрапила у Mon Arome. І як же було приємно, що згадали про мене і презентували зразок Santal Royal Guerlain.

   Колись, коли я намагалася знайомитися з усіма новинками, у рік випуску Santal Royal у мене вже був зразок. А сьогодні я з задоволенням пригадаю його звучання, а якщо точніше, то ще раз познайомлюся, бо нічого не пам'ятаю.

   Теплий запах пряно-камфорної деревини швидко доповнився маслянистими та шкіряними нюансами. Серед гірко-пряно-терпкої палітри мені чомусь все мерещиться кислуватий вишневий присмак.

   То деревна борошнистість розсипається дрібними пилинками, то знову масляний запах шкіри виходить на перший план. То з'являється гірка шоколадність, то з додаванням вершків.

   Santal Royal Guerlain гармонійно перекликається з осінньою порою. Запах пряної деревини та маслянистої шкіри підсолоджується бальзамністю кориці, а згодом набуває набуває кремово-амбрового посмаку. А в шлейфі, як не дивно, помадна квітковість. Хоча й не виразна, швидше, абстрактна, але привабливо-манка.

   Очікувана брутальність розсіялася, як і деревна борошнистість, і Santal Royal лагідно огортає теплими дружніми обіймами. Та кислинка, що видалася мені вишневою, так і далі прослідковується. Це ще одна характеристика запаху шкіри, як і лікарські ознаки мазі Вишневського в мікроскопічній дозі.

   Мушу визнати, що що цього разу від знайомства з Santal Royal Guerlain я отримала більше задоволення, ніж колись у 2015 році. Можливо, тому що за цей час полюбила запах деревини сандалу, а його у другій частині композиції багато. Можливо, ніс розрізняє більше відтінків у ароматі, а не чує лише запах уду. До слова, останній дуже не нав'язливо з'являється і швидко зникає. Можливо, саме осінь вимагає запахів деревини та шкіри...

   6.07.2015

    У меня сегодня официально первый день отпуска. Решила внести разнообразие и перейти на восточную тему. Первым выбрала Santal Royal Guerlain. Уже давно стоит отливантик, а я все никах не могла с ним познакомиться.

   Сухая древесина уда с легким пряным оттенком, намеком на шоколад, запахом резины, серо-коричневого цвета.

   В шлейфе - роза на фоне того же уда.

   Жарко и освежающе одновременно на первый взгляд. А потом никак. Сначала ни капли сладости, но постепенно появляется деликатная, с молочным привкусом, а потом липко-тягучая, но еле слышная.

   Тихий запах матовой сухой кожи с белесым налетом. Дымно-смолисто, но деликатно. Аромат вишни указывает на наличие амбры.

   Я боялась громкого звучания и наносила очень осторожно, но потом пришлось увеличить нанесение. Жара, наверно, плохо влияет на Santal Royal Guerlain. Очень не выразительно, скромно.

   Настроение подняла удом из Ayoon Al Maha Amouage. Совсем другое дело!

   20.10.2020
   
   Я зацепилась за уд и вот еще один аромат с этим компонентом - Santal Royal Guerlain. Терпко-сладковато, сливочно и пряно.

   Первым слышу сандал с оттенком резины и тихой мускусностью. Дальше - выразительная сладковато-пряная кожа, даже скорее, замша. То в ее запахе улавливается нотка гуталина, то сливочность.

   Влажная древесина уда без стоматологических намеков. Тихая смолистость, немного гнилостности и шоколадность.

   Указанные в пирамиде цветы на мне не расцвели. В основном чередование кожи и древесины, но первый компонент побеждает.

   В Santal Royal нет чего-то особенного, запоминающегося. Не раздражает, но и не вызывает любви. Шлейф пряно-древесный в шоколадной гамме симпатичный.

   Отливант закончился и очень хорошо. Точно повторять не буду!



Немає коментарів:

Дописати коментар