пʼятниця, 20 листопада 2020 р.

Література про парфумерію, аромати, запахи

 

Література про парфумерію, аромати, запахи


      Колекціонування - це одне з найдавніших захоплень людства. Пізнавальний інтерес, радість відкриттів, прагнення до творчої активності, задоволення від пошуку та отримання, володіння бажаним предметом - все це є рушійною силою колекціонерів.

   "Колекціонери - то щасливі люди" - казав Гете. Так і є! Я відчуваю себе щасливою в цьому процесі і не лише я, знаю таких щасливих дуже багато.

   Поняття колекції означає "систематизоване зібрання однорідних предметів, що мають історичну, наукову або художню цінність".

   Щоб вважатися колекціонером, не потрібні неймовірно великі кошти. Тут головні ознаки мають бути - мисливський азарт, відкритість по відношенню до речей, допитливість, пристрастність. Хтось народжується з цими ознаками, хтось їх розвиває у процесі, а є й така група людей, які взагалі відносяться байдуже чи навіть негативно.

   Особисто у мене всі згадані риси присутні з дитинства, бо скільки себе пам'ятаю, я завжди щось колекціонувала: листівки, календарики, фото з артистами, кактуси, фіалки, орхідеї, мінерали, парфуми. Але найдовше моє захоплення - це книги. Важко сказати скільки років я присвятила збиранню бібліотеки, напевно, 15 чи 20. І колекціонуванню парфумерії ще далеко до цього стажу.

   Та мова йде не просто про книги, а тематичні - парфумерні, про аромати та запахи, історію виникнення компаній, про парфумерів, дизайнерів флаконів, тощо. Тому колекціонування специфічної літератури тісно пов'язане з колекціонуванням парфумів.

   З самого початку мого захоплення ароматами я була проти придбання тематичної літератури, так як ці кошти можна було використати на якийсь бажаний флакон, а будь-яка інформація доступна в Інтернеті. Та за останній рік-два я кардинально змінила своє відношення до цього питання.

   Вже точно не пам'ятаю з якої книги все розпочалося, здається, це була "Ексклюзивна колекція легендарних парфумів" Марі Бенедикт Готьє, а потім "Guerlain" Bernard Gargler - і все... з новою силою мене накрила пристрасть до книг помножена на пристрасть до ароматів. Два в одному!

   Бувають моменти, що придбати книгу мені хочеться значно більше, ніж якийсь аромат. Напевно, справа в насиченості.

   Отже, до вашої уваги моя парфумерна бібліотека! Ласкаво прошу! Якщо вас щось зацікавить, можу детально розповісти чи принести на зустріч. Звертайтеся!

 

Немає коментарів:

Дописати коментар