неділя, 1 листопада 2020 р.

Fils de Joie Serge Lutens

 

Fils de Joie Serge Lutens


   " У вас такі парфуми, що мене дружина вижене з дому. Буде розпитувати де я був..." - таким компліментом нагородив мене вчора таксист, коли ввечері поверталася додому. Неодмінно мушу додати, що ароматну рідину дивовижного кольору зерен гранату наносила рано вранці, так як перше заняття було на 8.00. Ця інформація сподобається всім, хто любить довготривале звучання, шлейф та компліменти. Ну, а кому таке не до смаку?

   Сьогодні я знову виберу Fils de Joie. Не для того, щоб ще якогось таксиста у чомусь там запідозрювала дружина, та й не заради компліментів. А щоб все ж таки сформувати своє враження про новинку 2020 від Serge Lutens.

   Останнім часом не відслідковую нові пропозиції від маестро. Чи то втратила цікавість, чи то ліньки. А ось новинка привернула увагу наявністю у складі не лише жасмину, а ще й нічного жасмину. Що це? Про нічні квіти mesk-ellil (cetstrum nocturnum або нічний жасмин чи "мускус ночі"), саме які надихнули креативного директора Сержа Лютанса на створення композиції, вивчу інформацію згодом, а поки що з задоволенням знайомлюся з ароматом.

   Назву нової композиції не лише важко вимовити (щось на зразок Фіс де жуа), а й перекласти та зрозуміти суть та ідею. З французької означає ніби "Син радості" чи "Дитя радості". В анотації до нового аромату з колекції Noire є така фраза "Сміх тих, хто втратив ілюзії". Як завжди образно, абстрактно та метафорично. Крім того, що є багато напрямків для роздумів, спокійно можна використати назву для танцювальної композиції.

   Гранатовий колір рідини нагадує мені La Fille de Berlin, а із флакону пахне трояндою. Дивно, але я замовляла Fils de Joie саме із-за наявності жасмину. Хоча аромат троянди, який я чую, чудовий.

   Та й на шкірі теж не жасмин! Яскравий виразний іланг-іланг та запах рідкого тягучого (не липкого) меду.

   Знайомі ознаки лікарсько-камфорної мікстури із Кримінальної Туберози.

   Здається, мед набуває щільності та густоти, а його аромат ще більшої духмяності, в якій помічаю неабияку чуттєвість та еротизм. Колючість кока-коли. Чи то це лише видалося? Але точно смолистість, пряність та димність.

   Аромат жасмину, якого я з нетерпінням очікувала, все ж таки присутній. Та він особливий і незвичний. В його ольфакторній палітрі теж є медова солодкість, але ще й фруктові та індольні нюанси, прохолода та металевий присмак. Вражає мармеладністю та желейністю на зеленкувато-пряно-деревному тлі.

   Тут мій задрімавший інтерес прокинувся! Хочу і Fils de Joie у флаконі і ще не придбану Берлінську Діву, і негайно дістати Кримінальну Туберозу та ще купу чудової краси від неординарного Лютанса!!!

   А комплімент до слова був не лише від чоловіка. Приятелька виявила значний інтерес та прокоментувала, що пахне постійно по-іншому, а найбільше все ж вловлювала запах ладану.



Немає коментарів:

Дописати коментар