пʼятниця, 30 жовтня 2020 р.

Etoile d'Or Volnay

 

Etoile d'Or Volnay



   Зовсім випадково до моєї персони, як колекціонера парфумерії, проявили інтерес журналісти. Після статті у газеті вирішили розповісти у телевізійних новинах. Сьогодні буду в образі "зірки" давати інтерв'ю і показувати свою колекцію. Точніше, четверту частину своєї колекції.

   Здається, зовсім недавно я з захопленням читала історії про колекціонерів, з величезною цікавістю розглядали пляшки на світлинах і навіть не могла уявити, що через якийсь час сама опинюся у центрі уваги. Саме із-за цього інтересу я звернула увагу, що моєму ароматному захопленню виявилося аж 10 років. Колись нараховувала більше 100 флаконів, потім думала, що поповнивши полички парочкою пляшок, напевно, їх стал 150. І як же я здивувалася вчора, коли вибирала екземпляри на зустріч, що їх у мене більше 200. Уявляю, що можуть подумати звичайні люди, яким не знайомий дух колекціонування... "Якесь безумство!" Напевно, так і є, але воно прекрасне!!! І це у мене лише найулюбленіші зразки.

   Які парфуми обрати для такої події? Спочатку вирішила зачарувати знімальну групу розкішним шлейфом Amouage та передумала і зупинилася на Etoile d'Or Volnay. Хоча цей аромат обрала із-за рафінованої квітково-пудрово-шипрової чарівності та ще й вийшло випадково, що "Золота Зірка" грайливо перегукується з моїм образом. Ви ж розумієте, що я жартую? :)

    Атласна фіолетова прохолода лаванди змішалася з димністю соковитого бергамоту, що нагадало густий осінній серпанок, який буває часто останнім часом. Запашні голоси розлетілися у всі сторони, заповнивши кімнату, та заглушили запах кави, з якого традиційно розпочинається новий день.

   Маслянисто-шкіряне тло добре помітно з самого початку та протягом всього розкриття нагадує делікатною анімалістичністю.

   Смолисто-мигдалево-ванільно-димні тонка боби з відчутною шершавістю та низьким регістром.

   Щільна солона карамельність амбри. Густий аромат троянди, в якому вловлюю фруктово-вишневий нюанс, згодом став лікерно-тягучим. Колюча мшистість та терпкий запах пильної деревини.

   В апетитний бензойно-кремово-вершковий шлейф не можливо не закохатися. Так, як добре, що вибрала саме Etoile d'Or Volnay!!! Та сподіваюся, що це лише перші ароматні враження, попереду ж цілий день!

 


Немає коментарів:

Дописати коментар