Mitsouko Guerlain
Вже не один день я мріяла про Mitsouko Guerlain та все не було часу з великої пляшки відлити рідину у пробірку. І так було щоразу аж поки не настав той критичний момент, коли ароматом дня повинні бути лише ці європейські парфуми із східною назвою. Я, на жаль, так і не відібрала акуратно шприцом дорогоцінну рідину, і тепер кілька днів дезинфікую руки ще ретельніше ніж це роблять всі останніх пів року, щоб не занести мікроби у флакон-амфору.
Здається, мій зразок 1978 року, про який я вже захопливо розповідала, став ще прекраснішим і я не можу надихатися персиково-трояндовою тягучою красою палкого кохання.
Та у Mitsouko все чудове, не лише бентежне серце. Вже з самого початку дивує гірко-терпкий запах бергамоту. Уявляю в пальцях товсту пористу шкірку, від якої залишається маслянистий слід, кислинка така соковита та реалістична, що хочеться зажмуритися, а димність така тягуча і густа, що уявляється та кімната, яку описав Клод Фарер, в якій палили опіум. Ще на думку приходить фарфорова білосніжна чашка з міцним англійським чаєм і все це із-за тієї перламутрової плівки, яку утворюють кофеїн з таніном.
Поруч з багатогранним бергамотом добре помітні і життєрадісні та усміхнені, бадьорі та іскристі цитруси.
Спочатку фруктовість персику видається ніжно-солодкуватою. На мить згадую про легендарний альдегід С-14, але я так люблю Mitsouko, що мені не хочеться зазирати за лаштунки ольфакторного мистецького дійства, я хочу отримувати відразу результат, який пробуджує емоції, фантазію та дарує чуттєве задоволення. Це як милуватися грацією лебедів на озері. Ми бачимо лише плавне просування птаха по поверхні, а не його активну роботу лапками під водою.
Напевно, із-за віри в магію та силу аромату, Mitsouko у відповідь дарує нові запашні враження. Солодкість ніжного персику стає густішою, тягучішою. Нагадує то кремово-фруктовий десерт, то п'янкий лікерно-винний напій, який поступово збагачується помадністю розкішної троянди, а згодом здобрюється і шоколадною бальзамністю кориці.
У цьому фруктово-квітковому звучанні стільки гармонії, радості, натхнення, бажання, захоплення! Якщо не так емоційно сприймати аромат, то вдається вловити і кремову ніжність бузку, і спокусливість жасмину, і цукерочність іланг-ілангу. Але цього разу я з стану зачарованості вийти ніяк не можу...
Згодом Mitsouko стане гірко-димно-землисто ветиверною з мшисто-колючим деревним тлом, що дає можливість фантазії малювати то все ту ж опіумну кімнату, то майстерню парфумера з аптечними колбами, пробірками, склянками.
Коли я думаю про Mitsouko Guerlain, відразу згадую ту старезну книгу з аукціону, на яку пошкодувала 950 грн. Випуск роману Клода Фарера "Битва" 1926 року - пожиттєве видавництво автора. Та вона ще й сьогодні продається і я, напевно, її б придбала, але стримує той штамп із бібліотеки на першій сторінці. Яким чином книга опинилася у продавця не відомо, але колись же вона зникла із полички закладу, який торгівлею не займається. Власне, "Битву" можна прочитати і у електронному форматі, але певну атмосферу можуть створити лише паперові книги та ще й з такою історією.
31.05.2020
Дівчинка Богдана, до слова співавтор книги "Любі парфуми", про яку я все не зберуся детально розповісти, влаштувала у парфумерному товаристві флешмоб #myguerlain. Я завжди легка на підйом та сьогодні не мала часу на таке улюблене заняття, як діставання із шафи флаконів та шикування їх у композиції для фотосесії. Але цілий день про це думала, планувала, фантазувала. Ну, і звичайно, інші парфуми, ніж мого улюбленого Guerlain ніяк не могла нанести на себе. Вибрала саме Mitsouko, так як її таємничість та мшистість буде доречною для поїздки у одне казкове місце, яке називається Надслучанська Швейцарія.
У концентрації extrait у Mitsouko особлива колюча мшистість та ще й присипана золотою борошнистістю цитрусів. Димна кислинка бергамоту, соковитість та маслянистість шкірки. Камфорно-пряно-терпко. Гірко-зелено та льодяниково сонячно. Від темряви до радісної сяючої променистості.
Уважно оглядаючи мшисто-деревні нюанси, занурюючись у лісові хащі, завжди дивуюся несподіваній появі помадно-кремової троянди. Сьогодні ж ще й у компанії дивовижно ніжного, але дуже виразного звучання весняного бузку. Згодом аромат троянди повернеться, але вже інший. Зацукрені пелюстки будуть присипані коричною пудрою. Солодко-кремова бальзамність, яку доповнить тягуча карамельність амбри.
Пильність перцю ніжно лоскоче ніс, який все очікує фруктової насолоди. Та персики видаються нестиглими, хоча липкість соку відчувається добре, як і ніжність оксамитовість шкірки. Якщо пропустити якийсь момент, то запах фруктів вже здається забродившим.
А далі, як і завжди це буває у Таємниці, щось таке дивовижне, що бракує слів. І не варто навіть братися описувати. Можна лише відчувати та насолоджуватися магією та силою впливу аромату.
16.10.2019
Флакон амфора Mitsouko Guerlain у мене стояв у шафі не відкритим пару років. Я одночасно милувалася формою і тремтіла від страху, чи вдасться охайно відкрити, щоб не пошкодити особливу пробку. І само собою збереженість рідини - найголовніший інтерес колекціонера ароматів. Та на щастя, тепер, наносячи парфуми Mitsouko, я помічаю лише доповнення і зміни. Аромат набуває об'єму і не аби якої багатогранності. І ось вже не має сили відмовити собі в такому задоволенні! Тому частина жовтня пахне саме Таємницею Guerlain.
Заради звучання бергамоту можу наносити парфуми протягом дня кілька разів. Димний, солодкувато-терпкий, трохи липкий, яскравий, таємничий та привабливий запах. Смолистість та ледь помітна камфорність. А ще цитрусова свіжість, гірчинка та легка квітковість.
Веселий, колючо-газований, ніби щойно відкрили пляшку з тонізуючим напоєм, запах лимону.
Солодкувата карамельність амбри, стигла м'якіть персику чи екзотична льодяниковість іланг-ілангу? На що в першу чергу звертати увагу? Чую насичені відтінки, які змінюють один одного, залишаючи відбиток своєї присутності. І ось вже персик здається помадно-карамельним, а іланг-іланг фруктово-сонячним. Взагалі, останній компонент у моєму зразку Mitsouko дуже насичений, чим вирізняє аромат із всіх знайомих мені варіантів.
Солодкувато-бальзамна кориця змінюється камфорністю пильного перцю.
Терпка мшистість.
Помадна троянда. Без зелені, без гіркоти та кислинки герані. Парфумерна квітка, але з чітко вималюваними пелюстками. Солодка сиропність додає помадності особливої манкості і підсилює звучання троянди.Здається, що зацукрені пелюстки щойно вийняли із персикового десерту.
Взагалі, цей випуск Mitsouko Guerlain більш фруктово-квітково-амброво-помадний, ніж мшистий, на відміну від попереднього варіанту у флаконі "парасолька" 1960 років.
24.09.2019
Цьогорічний осінній сезон розпочався з користування мила Mitsouko, про яке я вже розповідала. Запах тримається на шкірі досить довго, повністю відповідає знайомій композиції і викликає бажання продовжити це задоволення значно сильнішою концентрацією. І тут у мене сталася прикрість - остання краплина парфумів із флакончику "парасолька", футляр якого був огорнутий у папір з малюнком кавових зерен (а це випуск 1960-1967 років ), випарувався. Завжди у таких випадках думаю "Чому ж не доносила, для чого ж берегла?"
Щоб не впадати у розпач, вирішила відкрити не просто один із інших присутніх флаконів, а найкращий, який на сьогодні є у колекції - Mitsouko у амфорі або роузбад.
Флакон амфора для різних ароматів Guerlain випускався з 1955 року по 1982. Ще його називають Flacon Ode, так як вперше використовувався для парфумів Ode.
Поєднання прозорого та матового скла склянки у формі амфори з драпірованими мотивами. Вінчає пляшку - корок у вигляді бутону троянди і тому існує ще одна назва у колекціонерів для цього флакону - rosebud.
На горловині - золота нитка. На передній частині флакону - золота етикетка з написом Mitsouko, на дні - етикетка з інформацією.
Але мій зразок має пластиковий стопер (а не скляний), який закручується, а це характерна ознака останніх випусків amphore. Такі стопери з'явилися у 1978 році. І якщо вірити інформації про розшифровку кодів, то перша літера V (VF0595BB) свідчить також про 1978 рік випуску.
85* вказує на те, що ця Mitsouko зроблена ще до переформулювання, яке проходило у другій половині 1970 років. Важливим доказом є також і напис Extrait, тому що потім стане Parfums.
Чорно-біла коробка в характерні зигзаги.
Розпочинається "Таємниця" димним, терпким бергамотом та соковитими цитрусами. Солодкі стиглі персики є головною ознакою цього випуску. Лісові відтінки, волога мшистість, кислувато-тепкість зелено-сизого кольору створюють тло, об'єм, глибину та задають настрій.
Димно-солона карамельність. Густа вершковість з запахом топленого молока. Аромат копченої сливи.
Поки що не "роздивилася" квіткові відтінки, але вже встигла закохатися у ніжну оксамитовість. Якесь особливе огортаюче тепло дарує затишок та наполегливо переконує, що ми давні друзі. Хочеться діставати знову і знову і цьогорічна осінь, здається, буде мати аромат саме Mitsouko.
Якщо захочете познайомитися зі зразком пафумів із флакону rosebud 1978 року, звертайтеся! З задоволенням поділюся!
16.10.2018
Останні 5 днів зі мною була Mitsouko Guerlain. Саме той варіант парфумів, що на фото у флаконі parapluie. Саме її я обрала у подорож, а не Chanel №19, як це було традиційно. І хоча були інші варіанти з собою, бажання замінити аромат не виникло.
Mitsouko для мене як віддзеркалення золотої осені. Характер парфумів і цього разу перекликався з романтичним настроєм, доповнював відчуття щастя та радості.
Димний бергамот з терпкістю, кислинкою, маслянистістю товстої шкірки, з густим насиченим запахом, який рідко можна зустріти у сучасних ароматах.
Димно-терпкі відтінки доповнилися зелено-лісовими мшистими зі свіжістю, прохолодою, камфорністю, смолистістю деревини.
Паралельно з мшистим звучанням Mitsouko відразу ж було помітно бальзамічну солодкість кориці, але її яскравість не втомлювала, не пригнічувала - було саме стільки, скільки потрібно, щоб добавити пікантності. Так само і пряність перцю не забивала дихання, звучала м'яко оксамитово, але з характерною гостротою.
Знамениті персики, які прославили у свій час Mitsouko, чи вірніше альдегід С14. Але так як я в хімічних сполуках абсолютно не розуміюся, то і не буду вникати в цю галузь, а ось солодкувату м'якіть персиків чула виразно.
Густа карамельна амбровість змінила сухий землистий запах ветиверу, додала м'якого тепла, тягучості. В цей раз саме звучання амбри відрізняло Mitsouko від інших розкриттів і зробило її особливою. І ця насичена карамельна помадність компенсувала відсутність квітів.
20.03.2018
Вспомнив вчера о Mitsouko Guerlain, а сегодня утром уловив в волосах тонкий трепетный аромат жасмина, я просто не смогла достать что-нибудь другое.
Бергамотище дымный, терпкий, темно-зеленый. Его запах такой яркий, насыщенный, густой кажется, что будет звучать долго, напористо, уверенно.
Не просто мшисто, а пахнет хвойно-камфорным темным дремучим лесом.
Сладко-бальзамичный насыщенный запах корицы сменяется пряно-перечными пыльными оттенками.
Мшистость уже влажная, сладковато-терпкая. Кажется, что дымность медленно рассеивается и сколько бы не читала про альдегид С 14, но "вижу" перед собой аппетитный персик с бархатной нежной кожицей.
Лекарственно-леденцовых нюансов добавляет иланг-иланг. Запах помадной розы, смешанный со сладостью корицы. Фруктовая кисловатая свежесть жасмина чередуется с травянисто-сладковатой влажной сиренью.
Наверно, такой цветочно-фруктовой Mitsouko не было еще никогда. И вся лирическая красота на глубоком терпко-лесном фоне. Это только казалось, что эти мшистые оттенки исчезают, а они расширяли границы.
Про аромат персика можно говорить долго. К мягкому звучанию нежнейшей кожицы добавилась тягучая нектарность мякоти. Медовая липкость чувствуется на пальцах. Но ощущения приторности совершенно не намечается, так как на первый план выходит древесно-горький, землистый, сухой ветивер, а потом весь мир становится душисто-сиреневым.
Наблюдать за Mitsouko можно бесконечно, а особенно сегодня, когда она стала такой душевной, открытой и дружественной, мягкой и доверчивой, живой и трогательной. Когда заканчиваются сюжетные картинки, начинаются чувства, интимность и тайна. И какими удачными не были бы слова, они становятся лишними.
Когда Ира фотографировала флакон, она то ли случайно, то ли интуитивно сделала такой сине-фиолетовый фон, а сегодня он полностью соответствует содержанию, этому удивительному сочетанию и чередованию лесной терпкости, фруктовой сладости и цветочной нежности.
23.10.2017
Предчувствие красивого раскрытия Mitsouko Guerlain меня преследует с начала осени. Я мечтала взять ее в Грецию, но в последний момент передумала. А в ожидании посещения парка Софиевка в Умани была твердо уверена, что лучшей композиции просто быть не может. И оказалась права на все 200%. Меня вдохновляла, в первую очередь, золотая осень и страстная любовь к шипрам, что неожиданно проснулась и, конечно, романтические любовные тайны Софии, в честь которой был разбит парк.
Вчера я уже вернулась из поездки, но сегодня не смогла не надеть Mitsouko Guerlain снова. Наверно, запой - четыре дня, такого давно не было.
С первых ароматных звуков было понятно, что откроется особенная тайна Mitsouko. Дымный, с камфорностью бергамот. Колючая густая мшистость. Кислинка цитрусов.
Персик сначала неспелый, с зеленцой. Постепенно приобретает медовую сладость и особую душистость. В его аромате столько искристости, солнца и радости!
Но по красоте звучания даже этот идеальный персик уступает место, а потом дополняет своими фруктовыми оттенками одну из самых красивых роз в парфюмерии. Сначала нежно-помадная, потом сладко-персиковая королева цветов. Ее аромат появляется в самом начале композиции и звучит, изменяясь, до самой базы. Розу, а точнее розы, так как их много, окружают другие нежные, свежие, влажные, пудровые цветочные оттенки, но за великолепием этого розового аромата их идентифицировать не удается.
Mitsouko в этом флаконе "зонтик", что на фото, очень старого выпуска, в обертке с кофейными зернами, самая красивая, которую мне удалось услышать. Персиковые розы на мшистом фоне. Тайна, которая мне немного открылась спустя многолетнего интереса к этой легендарной композиции.
10.12.2016
Дымный бергамот с горчинкой и свежестью. Терпко, сладковато, мшисто. Густой, объемный, глубокий аромат. Легкая камфорность, еле уловимая пряность на древесном фоне, смолистость.
Огромный душистый персик с бархатной кожицей, нагретой на солнце. Сладость умеренная, без сиропной медовости. Мякоть плотная, хотя и спелая. Его звучание мягкое и деликатное, скромное можно сказать, если сравнивать с запахом персика в парфюмерии 80х годов. Иногда мне чудится забродившее персиковое вино.
Цветы больше абстрактные или акварельные. Первым заявил о себе лекарственно-древесно-бальзамный иланг-иланг. С тихой помадностью аромат розы. Цветы расположились вокруг персика полукругом, дополняя его аромат сладостью цветочной пыльцы, фруктово-кисловатыми оттенками, делая общее звучание кремовым. Но эта фруктово-цветочная лиричность играет на все том же мшисто-древесном фоне.
Mitsouko Guerlain не звучит громко, но его аура создает впечатление постоянного движения. Легкое дыхание духов, к которому хочется постоянно прислушиваться, вызывает волнение. И это не благодаря разыгравшейся фантазии. Нанося духи я не вспоминаю ни легенду, ни историю. И счастье приблизиться к прекрасному не всегда было рядом, не всегда Mitsouko радовала тончайшими звуками и трогательными моментами. Не всегда возникает желание достать именно эти духи, как в последние дни было у меня. Просто навязчивая идея, сумасшествие, наваждение...
7.10.2016
Как ни странно, но сегодня мне ничего не хотелось кроме Mitsouko Guerlain. Я даже убалтывала себя на что-то другое, но рука сама достала флакон. И заметила, что нос настроился на восприятие винтажных духов. Все-таки их нужно уметь слушать и понимать.
Цитрусы мне показались веселее, ярче, солнечнее. Рядом с бергамотом я услышала землистый сухой ветивер. Сладковато, терпко, дымно.
Аромат звучит тихо и спокойно, но я постоянно слышу. На его фоне современные композиции кажутся орущими.
В самом начале шипровости меньше, а вчера казалось, что концентрат мха во флаконе.
Фруктово-цветочная мелодия деликатная и слитная, что какое-то время ничего выделить не удается. Изменения происходят медленно, но постепенно отделяю от всех запах персика. Сладковатый, но не сладко-сиропный, не зеленый и не подгнивший. Немного леденцовости добавляет иланг-иланг.
Немного пыльно и грустно, но не долго. Когда нежную цветочность присыпали пряным, совсем неострым перцем, стало интереснее и воображение заработало быстрее. Что же будет дальше?
А дальше - появляется тепло. Аромат начинает дышать, и я замечаю как аура увеличивается и привлекает внимание все новыми акцентами. Цветочные звуки приобретают новой силы и оттенков, хотя все такие же абстрактные.
Запах мха появился после цветов. Такой же густой, влажный, с множеством древесно-лесных оттенков. А еще спустя время зазвучала амбра. И эти два компонента по очереди сменяли друг друга.
Потом были еще зарисовки. Смогла только запомнить мягкую сливочность на фоне шершавой коры и тихую ванильность.
После семи-девяти часов звучания аромат начал звучать близко к коже, но выразительно и вполне понятно.
Mitsouko сегодня стала родней и понятней. Такой я ее и помню, но думаю, что будет еще интереснее.
6.10.2016
Я так хотела достать Diaghilev Roja Dove, чтобы после него открыть Mitsouko Guerlain vintage perfume во флакончике Parapluie (зонтик), которые выпускались с 1952 по 1978 г.г. Как никогда, парфюм после дороги отстоялся больше года. Мое любопытство насытилось открытиями и уже я спокойно смотрю на запечатанные экземпляры. Этот вариант Mitsouko ждал осени.
Первое, на что обратила внимание, много влажного, густого, лесного, терпко-сладковатого мха. Только через несколько минут стал заметным сочный, дымный бергамот и кислые цитрусы.
Вскоре на этом фоне появилась фруктовость и бархатная кожица персика.
Парфюм раскрывается очень-очень медленно. После современных композиций, которые за час выдают всю историю, непривычно.
Со временем появилась медовая сладость на время - я решила, что так заявила о себе роза. То ли чудилась то ли я услышала запах влажной сирени. В шлейфе цветочности побольше, чем на коже, но выделить тоже ничего невозможно.
Мягкий, немного дымный, сладковато-соленый, без карамельности запах амбры очень выразительный. Наслаждаться им получилось очень долго.
Не могу сказать, что Mitsouko выдала все свои тайны. Если бы я не знала ее, то не поняла бы о чем столько разговоров вокруг. Сегодня она была сдержанная, не эмоциональная. Хотя я ее постоянно слышала, но чувствовала дистанцию.
Этот вариант с насыщенным запахом мха и коры и нежностью цветов больше шипровый, чем фруктовый.
Совершенно не увидела связи со вчерашним Дягилевым, хотя постоянно про это думала.
26.10.2015
Опять меня манит Mitsouko Guerlain, не дает покоя. Рука тянется за флаконом. Духи наносятся на кожу и знакомая история, но с новыми эмоциями и впечатлениями.
На протяжении двух месяцев каждый день я думаю, что именно сейчас (в тот день)самая красивая часть осени. Хотя определить это сложно, так как всегда есть что-то особенное. Но именно в последние два-три дня появилось особенное свечение в природе. Кажется, что не просто золотые листья, а светящиеся, дающие свет и тепло. Льющийся свет даже в пасмурную погоду от этой золотой листвы.
И в Mitsouko есть вот эта светящаяся энергия и так же волнующая душу.
Дымно-горький, терпкий, маслянистый бергамот. Влажный густой мох. Глубокий и таинственный с золотыми вспышками запах осеннего леса. Кислинка цитрусов. Пряные специи.
Сладость спелого персика и на минутку цветочная мыльность. Неожиданно, как никогда раньше, персик стал тягучим нектаром, но не липким и приторным, а божественно ароматным. И так бы было очень долго, но расцвели цветы, добавив свежести, сочности, нежности, помадности, пудровости. Сегодня больше всего выделяется иланг-иланг.
Mitsouko неспешно развивается, изменяется, постоянно о себе напоминает и удивляет. Мне нравится каждая часть композиции, но больше всего парфюмерный восторг вызывает база, о которой я потом допишу свои впечатления.
За все время своего парфюмерного увлечения я так много еще не носила шипров. В эту шипровую осень я особенно прониклась и влюбилась в глубокое и наполненное смыслом и чувствами направление. И так мне от этого хорошо, что ничего другого не хочется. Или кажется все остальное банальным, простым, не интересным.
10.09.2015
Со спокойной душой могу использовать последние мл духов Mitsouko Guerlain, так как приехал ко мне новый флакон, чему я несказанно рада. Да еще полностью запечатанный, никогда не открывавшийся. Но это будет другая история, а сегодня очень красивое раскрытие уже знакомого варианта.
Яркие цитрусы и сладковато-пряные специи уступают место дымному, терпкому, с горчинкой бергамоту, которого очень много. Влажная густая мшистость. Маслянисто-землистая мускусность. Древесный сухой ветивер.
Глубоко и объемно. Насыщенные густые темные цвета, как тяжелые грозовые тучи. Но эта мрачноватость не угнетающая, а постоянно есть предчувствие чего-то хорошего.
Ветер немного морозный и колючий волнует зелень, благодаря чему есть движение и глубокое дыхание.
Медленно появляются лучи света и тепло. Мягкая бархатная сладость заполняет пространство. Темные оттенки смягчаются и светлеют. Ароматный персик с сочной, но не переспелой мякотью нежно улыбается..
Незаметно расцвели цветы. Сегодня больше всего влажной с горчинкой сирени. Позже заявляет о себе леденцовый иланг-иланг, а еще спустя время можно заметить сладковатую, слегка помадную розу.
Мшистый фон слышно на протяжении всей композиции. Ближе к базе появляется мягкая, немного соленая амбра.
В воздухе облако еще цветочней и ярче. И вот оно то хорошее, что предчуствовалось. Становится все ярче и солнечней. Легко, спокойно и красиво.
26.01.2015
Терпкий, дымный, густой, горький аромат бергамота. Маслянистый, темно- зеленого цвета. Яркие сочные цитрусы. Цветочная сладость. Нежная кожица бархатного персика. Из цветочного букета выделить отдельные компоненты не могу, все едино и неделимо . Колючая и одновременно влажная мшистость.
Для меня Mitsouko еще остается неразгаданной. Я немного ее побаиваюсь. Каждый раз она садится по - разному и предвидеть, что выкинет в этот раз невозможно. Вчера вечером она перезвучала, потому что сказать перекричала не могу, громкую и шлейфовую Romantina Juliette Has A Gun . Этот факт вдохновил нанести сегодня именно эти загадочные духи.
Выразительная, в желтом теплом приглушенном цвете ( после бергамотного начала), сложная, непонятная Тайна. Кажется, что вот- вот расчувствуется и я смогу уловить ее нежные струны души, но не хватает последней капли чего- то.
И вот появился иланг- иланг, а потом не громкий , но выразительный аромат сирени. Еще один маленький шаг к приближению познания Тайны. Еще звучит какая- то телесная тема, не могу определить что именно. В базе мягкая сладковатая, чуть дымная амбра.
Я слышала ее раскрытие на протяжении всего дня, не поднося запястье к носу . Ее бархатный голос долго звучал спокойно и элегантно. С волос еще доносятся нежные ноты, напоминая о маленьком прикосновении к легенде.
Немає коментарів:
Дописати коментар