понеділок, 16 листопада 2020 р.

Chanel No 22 Chanel

 

Chanel No 22 Chanel


   Ще раз про Chanel. Ще раз про No 22. Та цього разу американська версія туалетної води до 1980 років. І мої улюблені світлини Ірини білого футляру з золотим оздобленням.

   Розпочинається свіжим звучанням неролі та весняною дзвінкістю. Помадно-кремові альдегіди. Ванільна ніжність лілій.

   Не має тієї характерної маслянисто-анімалістичної ознаки, про яку вчора розповідала. Та й пудровість не така щільна.

   Пишуть, що No 22 від No 5 відрізняє наявність туберози. Ось саме у даному зразку тв чую густу кремову вершковість з присмаком топленого молока та пісочного печива. 

   Свіжість та фруктовість жасмину. Натяк на індольність. Витончена хвилююча чуттєвість.

   Запах борошнистої деревини.

   No 22 у моєму зразку також пахне пудрою, але більш прозорою та квітковою, а ще ніжною повітряною кремовістю.

   Здається, вже час знайомитися з концентрацією парфуми. Повільно прокидаються бажання... Це вже четвертий пункт лише у сьогоднішньому списку...


   31.08.2019

    Одного разу, вибравши Chanel N°22 у спекотний день, відстань між нами скоротилася на стільки, що я стала сприймати аромат як реальну версію N°5 для молоді. Ніжна, у білому вбранні, з легкістю вуалі. Дивовижним чином N°22 робить свою володарку молодшою років на 15-20.

   Свіжість, прохолода, індольність та натяк на солодкуватість лілій. Вловима кислинка та специфічна квітковість неролі. Букет не просто висвітлюють, а додають особливого сяяння альдегіди.

   Волого, соковито, тонізуюче - ніби літній ранок у саду.

   Ніжна вершковість туберози, а в шлейфі той її відтінок, що нагадує апетитний запах печива.

   Не з першого разу помічаю фруктово-медовий аромат жасмину.

   Гірчинка та землистість кореню ірису така ж тиха, як реальний запах корінців.

   Борошнистість поступово стає щільнішою. Пряного витонченого звучання додає мускат.

   Ледь вловиме анімалістичне тепло з тихою гірчинкою та терпкістю.

   Землистість ветиверу поступово підсилюється. Деревний відтінок стає все більш пудровим.

   N°22 зливається з шкірою, інколи здається не помітною, та її делікатна квіткова пудровість виконує функцію невидимого, але потрібного аксесуару, як і вишукана білизна.


      5.08.2018

     Несподівано мені прийшла думка, що варто в таку спеку поекспериментувати з Chanel N°22 Chanel. І справді, аромат розкрився квітковим яскравим букетом, а не абстрактно пудрово-кремово, як завжди.

   За восково-пильними альдегідами дуже швидко можна роздивитися чарівну лілію, аромат якої такий виразний і чіткий. Свіжа, з ледь помітною індольністю, солодкувато-ванільна, з тихим землистим нюансом і зеленкуватістю.

   Борошнистий гіркувато-сухий запах ірису припудрив її, але час від часу дзвінкий голос все ж вдавалося почути.

   Тонкий, прозорий, але відчутний пряний нюанс мускату.

   За виразним багатогранним ароматом лілії жасмин здається тихим і спокійним. Його фруктовість ніжна, а індольність делікатна.

   Молочна вершковість туберози дівочо-цнотлива з відтінком пісочного печива, без характерної спокусливості. Всього на мить показалася помадно-солодка троянда, не стала привертати до себе увагу, не порушила гармонію білого букету.

   Ближче до бази можна насолодитися ароматом лікерної амбри, а згодом ніжної ванілі.

   Сьогодні N°22 окрилена і натхненна. А ще сьогодні вона в білому вбранні, вірніше, вершково-кремовому, і здається значно молодшою, ніж я її знала раніше. Сьогодні це тонка вуаль пудри, не щільної, не пильної, не старомодної, а невагомої і прозорої.

   Ще зробила для себе цікаве відкриття: лілія із N°22 Chanel дуже подібна до лілії із Lily Roja Dove, але значно з тихішим звучанням. Ще багато спільного з такою ж красунею із Chamarre Mona di Orio, але в останній композиції вона більш зволожена.

   Зауважу, що навіть Chanel N°22 із Ексклюзивної лінії в спеку пишно квіткова, але більш солодша і п'янка, ніж вінтажна edt.


   29.11.2017

    Среди множества предложений, которые Эрнест Бо представил Шанель, кроме известной №5 было еще одно. Аромат №22 выпустили на следующий год после знаменитой Пятерки и название получил в честь года выпуска - 1922. Некоторые историки парфюмерии утверждают, что №22 - это версия №5 для молодежи, такой себе фланкер, более легкий и понятный.

   Я не знаю какой была №22 тех лет, но сравнивая винтажные edt двух вариантов, не могу согласиться с утверждением. Например, №22 мне не кажется легче, а наоборот, плотнее, серьезнее. Альдегиды в ней слышу пыльные, а в №5 маслянистые или мыльные. Если №5 я могу охарактеризовать - абстрактные цветы, чувственность, легкая пудровость и помадность, то №22 - это запах косметики, пудрово-кремово-помадная женская радость. №5 я могу достать в любое время года, а №22 - мне кажется из-за особой плотности хороша для зимы-осени.

   В самом начале №22 свежее дыхание с цитрусовой кислинкой нероли быстро сменяется горькой пудрой. В помадном облаке можно уловить сливочность туберозы.

   Плотные, пыльный, без маслянистости и мыльности альдегиды. Индольность и фруктовые оттенки жасмина. Помадная роза, но к сожалению, сегодня не очень выразительная.

   Мускусно-пряно-перечный запах муската уступает место леденцовому иланг-илангу. Кремово-пудровый с горчинкой ирис. Сливочно-ванильная база.

   В 2007 году Jacques Polge выпустил №22 в коллекции Les Exclusifs, но это как мне кажется, немного другая, хотя и похожая, история - больше мускусно-древесно-пудровая.

 



Немає коментарів:

Дописати коментар