вівторок, 3 листопада 2020 р.

Interlude Black Iris Man Amouage

 

Interlude Black Iris Man Amouage


   "Всі побігли і я побігла" - це про мене стосовно Interlude Black Iris Man Amouage. Слово "ірис" вихопила із контексту і всю іншу інформацію про новинку Amouage 2020 року сприйняти об'єктивно не змогла.

   Запах деревини, смолистість, димність. Камфорна пильність перцю наполегливо лоскоче ніс та викликає чхання. (Згодом, проводячи тест на чоловікові, отримали таку ж реакцію).

   Поки я приходила до тями, солодка ванільна вершковість на мить приємно усміхнулася і це мене так розчулило, що не передумала знайомитися далі.

   Та на зміну з'явився терпко-трав'янистий, гіркувато-пряний запах розмарину. Здається, що листя лікарської рослини розтерли у пальцях, а листя фіалки навіть розжували, бо кислуватий присмак добре відчувала довго на язику. За цим сильним проникаючим камфорно-деревним запахом ледь вловила землистість коріння ірису та увага переключилася на "лікарські" ознаки шавлії, які надто стверджено визначали чоловічу стать аромату.

   Я себе тішила думкою, що ще трохи поспостерігаю за розвитком Interlude Black Iris, та дістану жіночно-звабливе "Дитя Радості" Serge Lutens ...

   Тепло ладанного диму турботливо огорнуло шоколадно-кавовим коконом, який хоч і просвічувався та не пропускав зайвих звуків. Пухкий мускус додав ілюзії мильних бульбашок з переливчастою поверхнею.

   Як ніколи, виникло бажання вдихнути апетитної гурманіки, тому, коли знову почула ознаки ванілі та густу вершковість, зраділа та тихо втішилася.

   Через годин 7 після нанесення я передумала змінювати аромат дня і впевнено вирушила у люди у чоловічих парфумах. Саме стільки часу потрібно було, щоб на моїй шкірі з'явився кремово-шоколадно-вершковий, трохи масний та одночасно борошнистий аромат прекрасного оррісу. І якщо оксамитові пелюстки мені не видавалися чорного кольору, то точно глибокого темно-синього.

   Отже, поки що Interlude Black Iris Man Amouage для мене - це про вершково-ванільну деревину у шоколадно-ладанному серпанку та трав'янисто-гірко-пряному обрамленні розмарину з шавлією. Та все ж з приємним запашним подарунком за витримку, наполегливість та любов до ірисів.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар