субота, 14 листопада 2020 р.

Chanel No 5 Chanel

 

Chanel No 5 Chanel


 Морозні ранки викликають бажання дістати альдегідно-квітковий аромат, а реклама Chanel No 5 Chanel з чарівною Маріон Котійяр у сяючій сукні - конкретні парфуми. Справа ж не просто у рекламі, а тому настрої, який вона створює та особливій атмосфері. Як же добре, що мені він передається і я з задоволенням наношу аромат, що є квінтесенцією жіночності та елегантності.

   Воскова помадність та морозна абстрактність. Колюча свіжість та терпкість, а згодом кремовість.

   Солодка ваніль чергується з запахом деревини. Тягуча карамельність - з шипровістю. Пильність, що натякає на ретро, швидко розчиняється у повітрі, а на зміну з'являється запашна медова квітковість флердоранжу. Ще яскравий солодко-цукерочний і одночасно фруктово-пряно-бальзамний іланг-іланг, а поруч - ароматично-свіжі невловимі неролі.

   На подушечках пальців все ще чути медово-гірку анімалістичність, а на зап'ясті - виразний борошнисто-солодкуватий запах деревини сандалу.

   То видається, що нічого не розумію і не можу підібрати слова. Аромат ніби застиг у формі кришталевої квітки. Та варто почати лише переміщатися, як П'ятірка оживає, рухається віддано слідом, "дослівно" повторює рухи. На шкірі розтікається тягучою карамельністю, нагадуючи ніжний поцілунок.

   Гіркота та землистість ветиверу порушує густу амброву кремовість та сьогодні особлива солодкість пухкої ванілі швидко виправляє ситуацію. Звучання стає оксамитово-лагідним та "добрим".

   Сьогодні я розповідаю про раритетний зразок далеких 1960 років. Повнотілі парфуми, як і жінка, капризують, дражнять, то не піддаються розумінню, то стають найкращою подругою. Але загальне враження - солодко-ванільно-цукерочна помадність, як святковий здобний десерт. І неодмінно усміхнена! І радісна! І святкова! Навіть якось дивно, що хтось не розуміє їх чарівності...

   Маючи стратегічний запас Chanel No 5 Chanel я ніколи не прагнула доповнити колекцію сучасними випусками. Та "ніколи не кажи "ніколи"!!! Вже нестримно хочу! А особливо тепер після реклами шведського режисера Йохана Ренка.

Немає коментарів:

Дописати коментар