неділя, 26 грудня 2021 р.

Diamond Jubilee Bouquet Grossmith

 

Diamond Jubilee Bouquet Grossmith


   Вишнева соковита кислинка та гірко-солодко-терпка пильна борошнистість. Грайлива кислинка цитрусів та колючість, на зразок, бульбашок шампанського. З щільного запаху пудри поступово відокремлюється кремовий аромат фіалки, згодом - витончена гіркота ірисів та шляхетна помадність троянди. Місцями аромат звучить тягуче п'янко-лікерно, іншим разом апетитно-десертно.

   Не залежно від загального розкішного букета у повітрі в'ється вологий з індольністю запах жасмину.

   Після "квіткового гобелена", як вдало схарактеризували Diamond Jubilee Bouquet Grossmith на офіційному сайті компанії, аромат розкривається густою маслянистістю карамельної амбри з краплиною анімалістичності та солоним посмаком. Та це звучання стримане, без надмірної чуттєвості. Прозора мильність мускусу. Смолисто-димна та вершкова тягучість тонка бобів. Пухка осяйна солодка ваніль. Гірко-терпко-деревні ознаки глоду.

   В черговому акті композиції заявляє про себе землисто-гірко-деревний сухий ветивер.

   Здається, що ще можна додати про омріяний Diamond Jubilee Bouquet Grossmith, адже детально розповідала й про багатогранну квітково-пудрову красу, й про моє захоплення нею? Ну, хіба що те, що у мене є повноцінний флакон, який був куплений у знаменитому Fortnum & Mason, у магазині, у якому скупляються члени королівської родини.




   Додам, що я намагалася сфотографувати пляшку у Віндзорі, але, на жаль, було так мало часу, що зроблені нашвидкуруч світлини не передають ні краплі духу композиції, ні моїх емоцій від побаченого. Згодом я пошкодувала, що не взяла флакон з собою, коли відправилася у Кенсінгтонський палац. Саме там, у кімнатах, де проходило дитинство майбутньої королеви ВікторіЇ, серед чисельних творів мистецтва, особливої атмосфери, яку створювали музика, розставлені скрізь мініатюри людей та інтер'єри, органічно б не лише виглядав сам флакон на тлі історії, але й аромат був би вдалим розкішним доповненням.

Фото з Кенсінгтонського палацу





   Не втомлююсь повторювати, що Diamond Jubilee Bouquet Grossmith - урочистий та романтичний, шляхетний та елегантний, пишно-квітковий та оксамитово-теплий у базі аромат. Та мушу визнати, що ніхто із моїх парфумерних друзів не зміг перейнятися так його красою, як я та Вікторія, завдяки якій я і пізнала його.

   Часом думаю, що моє палке захоплення Diamond Jubilee Bouquet і привело мене у Лондон. Така собі нейрографіка.

Букінгемський палац
   



Немає коментарів:

Дописати коментар