четвер, 30 грудня 2021 р.

Paris - Riviera Chanel

 

Paris - Riviera Chanel


    6.07.2019

   Я вибилася із звичного режиму. Десь застрягла між ароматною мандрівкою і парфумерними буднями. Не кваплюся оформляти свої враження у слова, щоб не відправляти файл у папку "спогади". Не приступаю до черги парфумів, які з нетерпінням очікують знайомства.

   Світ запахів та ароматів такий величезний та прекрасний, яскравий та різнобарвний, що не хочеться його прикрашати ще чимось.

   А з іншого боку - не хочу потрапити у стан, який відчувають деякі колекціонери: розуміння безглуздості парфумерного захоплення. Зовсім недавно одна пані продавала всю свою колекцію, перебуваючи саме у такій ситуації.

   Лише Chanel органічно присутня, не відволікає від думок, не набридає, не підганяє, не... Саме її стриманість та делікатність мене влаштовує, як ніколи.

   Дивуюся, але No 5 L'Eau з моменту останнього запису я так і не хочу відставляти на дальню поличку. І якщо вдень нанесу щось інше, то ввечері знову повертаюся до червоного флакону.

   Заскучала за No 19! Як мені захотілося зеленої терпкості гальбануму та гіркої борошнистості. Далі - так доречно було нанести мшисто-пачулистий Paris – Deauville.

   Вже довго мене очікує новинка 2019 року - Paris - Riviera та я чогось зволікаю, хоча вже знаю, що вона прекрасна.

   Так, я знаю композицію Chanel і тепер знаю реальний аромат Рив'єри. Переглядаю світлини і насолоджуюся пейзажами, пригадую запах квітів та відтінки моря, дзвінке ранкове повітря та мелодію дзвонів, відчуття безмежного щастя від споглядання цієї вишуканої краси та розкоші.

   Paris - Riviera Olivier Polge пахне свіжістю та апетитною фруктовою солодкістю, радісною усміхненою квітковістю та приємною мильністю неролі. В ній є вершкова кремовість бензоїну та запах жвачки. Ще - жасмин з металевим присмаком та делікатний сандаловий фон. Парфуми зачаровують трав'янистою ментольністю та терпкістю шкірки цитрусів, відволікають деревними нюансами петітгрейну, веселять кислинкою та сонячними зайчиками.

   Ще один лімітований випуск Les Eaux De Chanel - четвертий аромат колекції Paris - Riviera - прекрасний, радісний, сонячний, квітково-фруктовий, апетитний, безтурботно-літній, енергійний. Він надихає мріяти про Лазуровий берег, але у мене склався образ Французької Рив'єри трішки інший. Ближчим часом поділюся своїми ароматними враженнями.

   У бутику Chanel у Мілані бачила всі випуски ароматів Les Eaux De Chanel у мініатюрних флакончиках (здається, 30 мл). Для колекції саме те, що потрібно. Тепер ось думаю, чому ж я не придбала Riviera?

 

Немає коментарів:

Дописати коментар