четвер, 30 грудня 2021 р.

Red Shoes Jacques Fath

 

Red Shoes Jacques Fath


   
   28.08.2019

   Продовжити фруктову тему Courreges 2020 Courreges мені захотілося чимось аналогічним сучасним. І часто буває, що як не має чого одягнути, так і не виявляється в колекції потрібних парфумів. Але вчасно в поле зору потрапили Red Shoes Jacques Fath.

   Чомусь впевнена, що аромат, який не вразив мене минулого разу, сьогодні розкриється краще.

   Кислий, соковитий, з гірчинкою шкірки грейпфрут розпочинає Red Shoes, як і минулого разу, та тонізує, бадьорить і надихає.

   Пряна пильність перцю без "характерної" гостроти та камфорності.

   Солодкувату липкість ягід розбавляє фруктова небанальна компотність.

   Аромат троянди помадно-ягідно-кремовий, сонячний і радісний, але для любителів королеви квітів, напевно, її сили голосу буде замало.

   Я була готова вже змінити своє враження про парфуми, як цю радісну квітково-кремово-фруктову насолоду, різноманітне кисло-солодке чергування змінили пильний запах деревини та побілки.

   10.07.2019
   
    Черговий раз переконуюсь, що нічого не відбувається просто так. І всі випадковості абсолютно не випадкові. І чим більше заглиблюєшся у аналіз ситуацій, тим більше помічаєш переплетених ниток долі. Я дістала Paris - Riviera Chanel після повернення з подорожі по Лазуровому узбережжі, пам'ятаєте? І так само саме сьогодні дістала Red Shoes Jacques Fath, хоча флакончик у мене так давно вже був, що я забула про його існування і ледь віднайшла.

   Найперше, що я пригадала, тримаючи Red Shoes Jacques Fath, - це дивовижні червоні босоніжки у Падуї: елегантні, саме того соковитого червоного відтінку з синьо-фіолетовим холодним підтоном, який я люблю. Неймовірно шикарно вони виглядали на нозі та максимальна висота підбору 12 см для мене, на жаль, вже не є актуальною. Та приємний післясмак після примірки цієї пари взуття до цього часу відчуваю...

   Далі я почала пригадувати, що про Red Shoes було дуже багато розмов, так як аромат увійшов у фінал Art & Olfaction Award і цим самим привернув увагу до відродження ароматів легендарного колись бренду Jacques Fath. Звичайно, і я очікувала чогось особливого та прекрасного, а тим більше, що автор композиції - парфумер Cecile Zarokian, аромати якої мені подобаються.

   Потім я напружилася, коли прочитала коментарі про надзвичайну солодкість та компотність. Але скільки людей, стільки і думок. Обов'язково і виключно особисте потрібно знайомство!

   Поки я приміряла ольфакторний наряд Red Shoes, стільки всього дізналася: від казки Ганса Крістіана Андерсена "Червоні черевички" та музичного фільму про світ мистецтва та кохання, який вважається одним із найбільш значимих в історії британського кіно, до елегантних суконь видатного дизайнера.

   "Червоні туфлі" - назва музичного фільму 1948 року, сюжет якого заснований на казці датського письменника і розповідає про світ балету та життя у цьому світі. 17 хвилин на екрані показують балет з однойменною назвою - такий собі фільм у фільмі. Головні ролі виконують відомі класичні танцівники - Мойра Ширер, Леонід Мясін, Роберт Хелпман та Людмила Черіна. Фільм після реставрації, тому дивитися цікаво і приємно. Не балетні костюми головної героїні розроблені дизайнером Жаком Фетом. Наприклад, увагу приветає шовковиста сукня переливчастого синього кольору з зеленим відтінком на фіолетовій підкладці, що перекликається з кольором моря.

   У 1950 році Jacques Fath розробив червону шовково-атласну сукню з назвою "Червоні туфлі", яку демонструвала французька супер модель Беттіна Граціані - улюблена модель кутюр'є.

   Парфуми Red Shoes для дому Jacques Fath, які Cecile Zarokian створила на честь прекрасної Беттіни у вишуканій червоній сукні, розпочинаються звучанням розтертих кислих ягід. Аромат швидко доповнюється гірчинкою соковитого грейпфруту. І цей запах цитрусу періодично зникає та знову з'являється, радує своєю грайливою усміхненістю та веселою кокетливістю. Саме звучання грейпфруту нагадало мені Rouge Rubeus Milano (теж червоного кольору!).

   Прохолодно, свіжо, бадьоро. Невиразна терпкість оксамитового листя смородини і ледь вловимий солодко-кислий запах ягід.

   Коли я ближче познайомилася з Red Shoes, почала розрізняти і пряно-цитрусово-перцеві відтінки імбиру і навіть його липкість, ніби щойно розрізали свіжий корінь.

   Напевно, аромат звучав би виразніше і яскравіше та мускусно-кашемірові нюанси перетягнули увагу на себе, додавши пильності та деревної терпкості. 

   Очікуючи солодкого звучання, приготувалася до порції цукрового сиропу та натомість почула лише помадну карамельність, яка здалеку нагадувала про присутність троянди. Троянда ж мала відповідати за створення асоціації червоного кольору, але так як була не виразна, то й потрібного образу я не вловила. Шкода дуже...Так, ще солодко-прілий запах пачулі, але без землистості та смолистості, ніби приглушений.

   Мені неймовірно сподобалася естетика сьогоднішнього дня: і згадка про червоні босоніжки у улюбленій сонячній Італії, і філософська казка Андерсена, і фільм з його глибоким змістом та символізмом, і сцени на вулицях Монако, на які я дивилася не дихаючи, і атмосфера у танцювальному класі та актуальна і сьогодні форма танцівників, і розглядання суконь Jacques Fath, а ось аромат Red Shoes на тлі всіх цих вражень здався надто простим і абсолютно не хвилюючим.

Немає коментарів:

Дописати коментар