понеділок, 20 грудня 2021 р.

Chanel No 5 Eau de Parfum Red Edition Chanel

 

Chanel No 5 Eau de Parfum Red Edition Chanel


    2018 рік - це як час "до нашої ери". Щасливі та, здається, безтурботні спогади про можливості вільно пересуватися. І хоча я не буду жалітися на долю, так як мої мандрівки не припинилися, не зважаючи на обставини, та все ж ціную ще більше той період, коли ще ніхто не здогадувався про пандемію та локдауни, не носив у сумочці маску та не закачував у телефон сертифікат про вакцинацію.

   Того року однокласник надіслав мені фото із Мілану - інсталяцію червоного флакона Chanel №5, адже саме тоді перед Різдвом дім Шанель вперше випустив свій легендарний аромат, змінивши радикально колір та зберігши знайомі форми.



   Навесні 2019, розглядаючи Red Edition Chanel у концентрації Eau de Parfum в одному магазині Відня, вирішила що зі столиці Австрії неодмінно потрібно привезти щось автентичне, а Шанель я зможу придбати й вдома. Та поки я розмірковувала та зважувала, поціновувачі розкупили всі червоні пляшки. Звичайно, у продавців ароматами є пропозиція і сьогодні та вже вартість така, що можна купити три нових лімітованих видання. Ну, хто зволікає, той втрачає...

   Та саме у 2021 році, коли легендарна П'ятірка Шанель святкує своє 100 річчя, у мене все-таки з'явився цей бажаний червоний флакон. До слова, не лише він, але і червона помада. Несподівано підібрала потрібний відтінок і тепер дивуюся, як могла без нього обходитися раніше.

   Та й без Chanel No 5 Eau de Parfum Red Edition Chanel вже ніяк, бо вона прекрасна! Це саме той випадок, коли сучасний зразок мені подобається більше за вінтаж. Можливо, тимчасово, на хвилі піднесення від появи пляшки у колекції.

   Отож, ледь вловні кислуваті ознаки цитрусів. Восково-помадно-альдегідно. Кремово-фруктово, а згодом - квітково-пудрово.

   Абстрактно ще більше, ніж всі знайомі варіанти парфумів. Хіба що при старанному розгляданні вдається помітити сонячну екзотичність іланг-ілангу та виділити прекрасний солодкуватий ірис. Згодом - помадну троянду та кремову ваніль.

   Насичена солодкість та свіжість, карамельна кремовість та мелодійна помадність, а згодом - шоколадно-горіхові пачулі з ледь вловною прілістю та краплина гіркоти ветиверу. М'яке звучання, не насичене яскраве, але й не тихе делікатне. Саме золота середина.

   Так мені кортіло дістати цю No 5, що перервала знайомство та розповідь про англійську парфумерію.



Немає коментарів:

Дописати коментар