неділя, 12 грудня 2021 р.

Lime Basil & Mandarin Jo Malone London



Lime Basil & Mandarin Jo Malone London


    Неодмінною умовою поповнення колекції у Об'єднаному Королівстві було придбання саме британських зразків. У планах були Jo Malone London та Penhaligon's, Grossmith та Roja Dove, Boadicea the Victorious та Clive Christian. Із цього списку я майже зовсім не була знайома саме з Jo Malone London, тому з задоволенням придбала у Віндзорі, хоча це можна було зробити будь-де, навіть у дьюті фрі, набір із 7 мініатюр. Можливо, я б обрала інші аромати для близького знайомства із колекції компанії, ніж ті, що були запропоновані, та всі події вимагали миттєвої реакції, не було часу на довгі міркування.

   Мушу визнати, що все ж таки спроби познайомитися з ароматами Jo Malone  періодично виникали та на той час мені не імпонувували прозорість, одеколонистість та водянистість. Просто я тоді ще не зналася на особливостях британської парфумерії, а тепер можу сказати, що вони достовірно передають аромат Лондона - акварельний, прохолодний, ледь вловний, але такий витончений.



   Отже, компанію Jo Malone London заснувала ще у 1994 році Мері Джо Малон. З 1999 року бренд належить косметичній корпорації Есті Лаудер та сама Мері залишилася головним парфумером, крім того, парфуми створюють Kristina Nagel та Celine Barel.

   Найпершим у мої руки потрапив квітковий аромат з фрезією та все ж уважно знайомитися я розпочала з Lime Basil & Mandarin, а це саме одна із найперших композицій компанії із далекого 1999 року.

   Чіткий запах бергамоту з димністю та маслянистістю шкірки, кислинкою лимону, гірчинкою та фруктовою солодкістю одночасно.

   Свіжість та духмяність базиліку, грайлива ментольність, солодкувата трав'янистість, пряна деревина та невиразна квітковість.

   Водянисто-прохолодний, акварельно-дощовий - точно як осіннє повітря у Лондоні. Ніби й не виразний, та присутній. Хоча невизначений чітко, та приємно, що ненав'язливий. Якийсь зосереджений та серйозний.

   Фужерна стриманість поступово запомаднюється, з'являється ніжна квіткова кремовість, в якій часом розпізнаю чи то бузок, чи то ірис. Та з часом тішуся присутності останнього.

   Тихі масні ознаки пачулі та борошнистість деревини.

   Чисте та прозоре звучання Lime Basil & Mandarin раніше мені, напевно, видалося б нудним та тепер я радію йому й пригадую нескінченні бродіння вулицями Лондона і вже знову мрію туди повернутися.






Немає коментарів:

Дописати коментар