четвер, 7 липня 2022 р.

Paris – Paris Chanel

 Paris – Paris Chanel

Фото Олени Княжевич для Fragrantica

   Мені важко визначити найкращу композицію Chanel із серії Les Eaux de Chanel. Щоразу, коли я знайомлюся з новою, мені неодмінно хочеться додати і її у колекцію. Випуск 2022 року Paris-Paris не виняток. А можливо, все ж більше, ніж завжди, бо пляшка з чарівною трояндою неодмінно має стояти на поличці з квітковими ароматами. Крім того, добре було б мати гель для душу та молочко для тіла. 

   Надихнув на створення нового аромату про подорожі Габріель Шанель парфумера Олівера Польжа безтурботний весняний ранок на терасі парижської кав'ярні. "Ніжний рожевий колір запашної рідини передає відтінок облицювального каменю паризьких будівель у променях ранкового сонця. Іскриста пряна свіжість передає наснагу від прогулянки у серці французької столиці та невимушену елегантність парижан - джерело натхнення для Габріель Шанель"(с)

   Paris-Paris - ода жвавому духу та неповторному стилю легендарної мистецької та культурної столиці. Так, дійсно трояндовий аромат розкривається так, як презентують його у компанії: "Це аромат парадоксів: насичений, але свіжий, витончений, але розслаблений".

   
1960 рік. Портрет в саду Тюїльрі в Парижі. Фото Віллі Ріццо для журналу Marie Claire.
Інформація з офіційного сайту Chanel


2018 рік. Я у саду Тюїльрі у Парижі. Фото для домашнього архіву.


   З пляшечки з Paris-Paris пахне пильністю перцю та насиченим запахом пачулі. Здається, що ознаки троянди відсутні й я переплутала зразки. 

   На зап'ясті все той же пильний перець та липкість. Ніби дрібно розмелені зернята потрапили у краплину лимонного соку. Трохи камфорності та багато шоколадної смолистості пачулі. І ось на цьому тлі фруктово-мармеладний з зеленкуватим підтоном, солодкуватою помадністю, з деревною гіркуватістю аромат троянди. 

   Напевно, поєднання ніжного свіжого голосу троянди та оксамитово-деревного пачулі часом створює враження тягучої лікерності, але відразу ж полегшене повітряністю.

  Шовковисті пелюстки квітів видаються виключно малиново-рожевого кольору. 


   Зустріч із Парижем за останнього візиту у мене також асоціюється з трояндами. Я так добре пам'ятаю цей фрагмент - квіти на тлі Ейфелевої вежі.

2018 рік, Париж

    Отож, я зачарована Paris-Paris Chanel, тому аромат - це моя маленька мрія після великої мрії про ПЕРЕМОГУ УКРАЇНИ у загарбницькій війні з московитами. Із-за цієї війни, до слова, мене не приваблює й Париж своєю безтурботністю та легковажністю. Інша справа - серйозний Лондон із традиційними цінностями та бажанням допомогти. Не виходить зосередитися лише на ароматах та й не дивно. Добре, що взагалі вдається радіти життю та милуватися красою. Щиро дякуємо за це ЗСУ!!!


   



Немає коментарів:

Дописати коментар