неділя, 24 липня 2022 р.

Gardénia Chanel

 Gardénia Chanel 


      Я так палко мріяла почути аромат гарденії та побачити її на власні очі. Коли Оленка виставляла фото із Японського саду, що у Монако, я навіть не здогадувалася,  що зовсім скоро матиму можливість зробити власні світлини вишуканої красуні. 

Японський сад, Монако, 2019




   Можна було б сказати, що зустріч з гарденією була однією з найяскравіших моментів, та все, що я бачила у Монако, викликає до цього часу захоплення.

   Попередження квітникарів, що гарденія на підвіконні дуже капризна, стримувало мене довгий час від покупки рослини. Та піддавшись спонтанному пориву все ж я придбала вазон з двома бутонами та з нетерпіння чекали, коли вони розквітнуть й наповнять кімнату чарівним ароматом.






   Коли опав перший бутон, я майже впала в депресію, та втрата другого вже вгамувала мої страждання і  повернула до стабільного ритму життя - наполегливо доглядати/працювати та бути терплячою в очікуванні результатів.

   Мої сусіди у будинку з якоїсь причини винесли свої кімнатні квіти на загальний коридор. Час від часу привертають увагу квітучі екземпляри, які щоразу викликають подив та одночасно
 підтверджують думку, що рослинам краще без надмірної уваги.





   Як же ж я здивувалася, коли серед кактусів раптом роздивилася ... гарденію! До того ж рослина зібралася розквітнути!!! У той час, коли у моєї красуні опадали бутони, у викинутої з дому рослини життя продовжувалося зі всіма процесами !!! 

   Не знаю, чи привертає ніжна та дуже запашна квітка у когось із сусідів хоч якусь увагу, та я її розглядаю та обнюхую по кілька разів за день. Терпкувато-гіркий, жасминово-мускусний, свіжий та прохолодний неймовірно цікавий аромат. Та коли довго вдихати, помічаю ту вершкову кремовість, характерну для білоквіткових парфумів.




    Власне, на честь жасминовидної гарденії, розквітлої у під'їзді на 9 поверсі, я й дістала Gardénia Chanel. Напевно, якщо пригадати, у мене є ще інші зразки ароматів, у центрі уваги яких саме ця квітка, та edp Шанель у симпатичні мініатюрі - №1.

  Чарівна квіткова кремовість омріяної гарденії та свіжість дощового ранку на терпкому тлі. Густа вершковість та млосність туберози. Тягуча солодкуватість та ледь вловна кислинка й льодяниковість.

   Виразний білоквітковий аромат - щемно ніжний, романтичний та жіночний.

   Вершково-кремовий посмак нагадує саме той аромат квітів із Японського саду.

   Gardénia Chanel ніжна та не акварельна, має звучання щільне та не голосне, а її легкість - не показник невпевненості. Варто зробити найменший рух - і квітковий флер у мить дає про себе знати, хоча вже здавалося, що від парфумованої води не залишилося і сліду.

   Характерна ознака ольфакторної палітри гарденії специфічна душність постійно чергується зі свіжістю, тому не втомлює своєю наполегливістю. Найприємніший момент - фруктова помадність.



   
   



Немає коментарів:

Дописати коментар