пʼятниця, 8 липня 2022 р.

Riviera Sunrise Atelier des Ors



 Riviera Sunrise Atelier des Ors

Фото з офіційного сайту Atelier des Ors
  
  Кожен новий день у мене розпочинається зі сходу сонця. Я так багато про це розповідала, що, здається, вже всі знають мою велику любов до світанків. Де б я не зустрічала схід сонця, це дійство завжди наповнює особливою енергією та викликає емоції. Кожен світанок особливий та неповторний та все ж є такі, які закарбувалися у пам'яті та зафіксовані на фото.

Южне, Україна, 2016

Ханіоті, Греція, 2017

Калелля, Іспанія, 2018


Албена, Болгарія, 2021 

У горах Чорногорії, 2021

Десь у Франції 2019



Чан, Чорногорія, 2021


   
 Сьогодні ж я спостерігала за улюбленим дійством у Рівному та фантазії малювали іншу картину завдяки ароматній краплині, яку, як виняток, нанесла на зап'ястя під час пробіжки.

   У нішевої французької компанії Atelier des Ors серія ароматів, присвячена Рив'єрі (Riviera Collection), поповнилася новинкою, яку було представлено на виставці у Мілані. Богданочко, щиро дякую і за можливість познайомитися з Riviera Sunrise!

   Отож, сьогодні схід сонця на Рив'єрі. Цитрусовий старт пахне веселими фруктово-солодкими відтінками мандаринів та апельсинів, кислинкою та льодяниковістю лимонів, гіркотою шкірки, свіжістю та бадьорістю.



  На зміну розмаїття гесперидій з'являється тягуче молочне звучання листя інжиру. Саме з цим деревом у мене асоціюється Крим, але не має бажання це описувати, та й мова ж про неймовірну чарівність Французької Рив'єри, то до чого ж тут Крим? Листя інжиру видається мені головним у композиції й зачаровує зеленими нюансами, терпкістю та фруктовістю, краплиною м'ятності та борошнистістю деревини, соковитою липкістю.

   Rivera Sunrine одночасно огортає теплом та затишком й освіжає та спонукає рухатися. Пробуджує спогади та надихає на мрії. То видається кремовим тягучим та густим ароматом, то раптом прозорим та летючим. З часом приємно запудрюється.


Фото з офіційного сайту Atelier des Ors

   Rivera Sunrine - "аромат, поцілований сонцем й сявом цитрусів", як характеризує його парфумер Марі Саламань.

  У 2019 році я мала радість спостерігати за світанком на узбережжі Середземного моря на території Монако. Як шкода, що тоді не було у мене чудових парфумів Rivera Sunrine! Хоча тоді й без них  мене переповнювали такі яскраві емоції та бентежили враження від краси Cote d'Azur та навколишніх ароматів. 

   
Світанок у Монако, 2019



      Подумала, що варто організувати поличку з ароматами світанків. Буде додатковий улюблений куточок та ще одне джерело для радості.

   P.S. Вибачте, будь ласка, за шрифт! Щось діється з налаштуваннями, потребую допомоги спеціаліста.



Немає коментарів:

Дописати коментар