понеділок, 18 липня 2022 р.

Whittoria 1907

 Whittoria 1907

Фото з відкритих джерел

     До колекції Frag Ment компанії 1907 із Кошице, про яку я вчора розповідала, входить і Whittoria. Я зачарувалася квітковим ароматом з першого знайомства та все чекала нагоди ближче познайомитися. 

   Вітторія нагадує ім'я Вікторія та насправді це всього гра слів, у яких допомагають розібратися власники бренду: White та Victoria. Ідея композиції - передати запах чистоти та білого кольору. Попередньо мені чомусь здавалося, що головною героїнею буде акація та, коли  я прислухалася до звучання, була трохи здивована, що мова йде про білі квіти.

   Зеленкувата свіжість, квітковість, фруктовість та нічого конкретного. Та точно мило, ніжно та по-літньому. Чудова кремова помадність.

    Іншим разом соковите зелене яблуко та все ж та помадність та жіночність. Навіть я би зауважала, що аромат про молодість та літній ранок.


   Лише після численних підходів вдалося роздивитися характерні для старту цитруси. А ще, як не дивно, помічаю запах ... горілки.

   Кремово-ванільна вершковість тонка бобів якийсь час розбавляється фруктовою кислинкою, згодом змінюється пухким мускусом, доповнюється індольністю (жасмин?) та карамельністю.

   Буває, коли уважно та наполегливо внюхуєшся в аромат, то з часом впадаєш у транс та помічаєш крім безлічі запашних відтінків ще і їх енергію. А іншим разом чи з іншим ароматом все навпаки. Чарівність, яка дивує при першому знайомстві розпорошується у повітрі й ти добираєшся до "прози" хімічних сполук та буденності парфумерів-ремісників. А хочеться мати справу лише з поетами...
  
   Саме так у мене вийшло з Whittoria 1907. Сама винна, потрібно було вчасно зупинитися та спостерігати за красою збоку, а не занурюватися носом у деталі. Той випадок, коли "краще - ворог хорошого".

   

Фото зі сторінки компанії 1907 у ФБ


   


Немає коментарів:

Дописати коментар