четвер, 28 липня 2022 р.

L'Interdit Givenchy

 L'Interdit Givenchy 


   У 1954 році кутюр'є Юбер де Живанши, який одягав актрису Одрі Хепберн та був її другом, замовив аромат у популярного у 1950 роках парфумера Френсіса Фаброна, як персональні парфуми для акторки.

  У 1957 році дизайнер вирішив представити парфумерний твір на ринок та власниця заперечила. Завдяки її знаменитій фразі "Але я вам забороняю!" з'явилася назва у легендарного аромату: L'Interdit / Заборона. Згодом актриса особисто представляла композицію, знімаючись у рекламній компанії. Це було вперше, коли кінозірка з'явилася у рекламі парфумів та зробила це абсолютно безплатно.

Реклама 1958 року. Фото з відкритих джерел

   Є думка, що Одрі все ж віддавала перевагу Le De, іншому аромату Givenchy того ж року. Та хто знає. Особисто у мене кремово-помадна "Заборона" асоціюється саме з ніжною та витонченою актрисою.

New Yorker Ads 1963

      Класичний варіант L'Interdit Givenchy випускали до 1980 років, далі змінили формулу й поступово забули взагалі.

   Перевидали у 2007 році у колекції Les Parfums Mythiques.


  У 2018 році у L'Interdit Givenchy з'являється нове життя. Цю симпатичну жасминово-помадну композицію з яскравим шлейфом мені навіть подарували з нагоди якогось свята. Та вирішивши, що я маю кращий оригінал, новинку я віддала мамі. Шкодую лише, що не зафіксувала враження.

Рекламний постер 2018 р, фото з відкритих джерел

     Мій зразок L'Interdit Givenchy у концентрації edt, американського випуску та, ймовірно, до 1979 року, адже без EMB.

   Найделікатніші помадні альдегіди! Трохи воскові та за мить сяючі та дзвінкі.

   Помадність продовжують транслювати фіалки та троянди.

   Аромат у дусі Chanel №5, тому шанувальникам Шанель можна урізноманітнити свій парфумерний гардероб. Або ж, хто ще не встиг полюбити "П'ятірку",  можна розпочати готуватися до зустрічі з нею з ніжнішого варіанту - а саме з L'Interdit Givenchy.

   Солодкість персика та льодяниковість цитрусів. Апетитна ягідність. Пильна борошнистість ірису з шоколадним посмаком. Цукерний іланг-іланг чергується з землистим ветівером та терпкістю деревини.

   Ближче до бази масний сандал з делікатною гіркотою поступово стає сухим та пильним. L'Interdit швидко розкривається та затихає, але не зникає, а стає ніби природним сольонувато-карамельно-тілеснісним запахом.

   L'Interdit Givenchy огортає прозорим серпанком кремово-ягідної помадності. Розпорошує навколо квіткову борошнистість. Лагідно примушує посміхнутися та відчути себе на мить красунею Одрі Хепберн. Так і кортить повторити фразу "Я вам забороняю!" та додати щось своє особисте...

   Я порівняла сучасний зразок парфумованої води №5 та вінтажний L'Interdit. У якийсь момент здалося, що аромати дуже подібні, хоча й купу відмінностей добре чути. Але головний висновок  в здатності Givenchy звучати без ознак часу.

   L'Interdit Givenchy - за характером делікатніший, прозоріший, більш дівочий аромат. Якось я схарактеризувала "Заборону" як юну племінницю Chanel. Сьогодні мені здається, що L'Interdit Givenchy - аромат для інтровертів, а №5 - для екстравертів. Та все це, звичайно, умовно... 

   

Немає коментарів:

Дописати коментар