середа, 5 серпня 2020 р.

Opium Yves Saint Laurent

Opium Yves Saint Laurent



   Передчуття свята краще за саме свято" - цей відомий вираз сьогодні для мене і про мене, а все тому що у відпустці не спостерігаю за датою. Чи то від щастя, чи від лінощів, але у мене вже 1 серпня, не зважаючи на купу календарів зі всіх боків. Тому я святкую ДН одного із моїх улюблених дизайнерів, ще однієї яскравої особистості - Іва Сен Лорана. Лише в другій половині дня я вияснила, що всі інші шанувальники зроблять це завтра...

   Статусом дня мала бути є фраза модельєра "Навіть найвишуканішому вбранню необхідна хоч краплина парфумів. Тільки вони зроблять його закінченим і досконалим, а вам додадуть шарму і чарівності". Саме такими словами хотілося розпочати день. Власне, так і сталося, а завтра буде продовження лорановського настрою.

   Завтра YSL виповнилося б 84 роки! Неодмінно передивлюся в черговий раз один із улюблених фільмів "Стиль - це я" з чудовим Гаспаром Ульєлем. А сьогодні аромат дня - парфуми Opium і головна тема нашої парфумерної зустрічі.

   Взагалі, Opium у мене асоціюється з Новим роком. Традиційно я доповнюю святковий образ саме цим ароматом. Та у літню спеку він розкривається ще краще.

   Сьогодні парфуми подарували мені кілька самостійних частин, було враження, що дивлюся художній фільм.

   Розпочалася ароматна історія емоційним танцем полум'я, смолисто-помадні язики якого звивалися, іскрилися льодяниковими цитрусами, інтригували соковито-апельсиновими натяками, манили апетитними сливами, зачаровували п'янким бальзамно-насиченим теплом, огортали оксамитовими шаликами,

   Наступна частина - це вже східна казка. Срібний серпанок ладану заполонив мої фантазії. Пряна сухість та терпкість гвоздики, камфорність перцю, солодка вершковість, бальзамність кориці та щільна ваніль. Чергування сухих та борошнистих  гірко-пряно-смолистих відтінків доповнювалося тягучою карамельністю, мінилося, світилося, затихало та з новою силою та у іншій формі себе проявляло.

   Про кохання, бажання та пристрасть була частина, коли на першому плані з'явилися маслянисто-шкіряні, медово-пряні ознаки касторіуму.

   Квіткове серце розкрилося розкішним букетом троянд. Одні пахніли персиками, інші були сяючі мармеладні, ще - помадні та фруктово-маслянисті. Здається, такої розкоші мені ще не вдавалося роздивитися у Опіумі раніше. Напевно, це компенсація за дезорієнтацію у часі...

   Доповнюють букет кремово-трав'янисті гвоздики та стиглі фрукти.

   А ось що було після квітів не розповім, бо переключилася увага зі звучання Opium на порівняння різних випусків та концентрацій, а ми їх назбирали у клубі не мало. Хоча знаю колекціонерів, у яких є повні зібрання цієї ароматної розкоші.

   На тлі сучасних Montale та The Merchant of Venice, Stéphane Humbert Lucas 777 та Moresque Opium Yves Saint Laurent вже не виглядає скандальним та провокаційним, але викликає все ту ж наркотичну залежність завдяки багатогранному, пристрасному, розкішному звучанню, яке викликає ілюзії та фантазії та бажання поринути з головою у мистецтво сходу.

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар