субота, 29 серпня 2020 р.

Aimez - Moi Caron

 

Aimez - Moi Caron

Aimez - Moi Caron

   Саме в карантинний, не дуже позитивний період, у мене, як колекціонера, з'явився інтерес більше до форми флаконів, ніж ароматів. В такому настрої я не дуже впевнено "потрібно-чи-ні?" придбала Aimez - Moi Caron. Якщо перевернути дивний різьблений флакон у формі якогось краба, то не можливо відірвати погляд від розкішної квітки. У такому ж перевернутому положенні синьо-бірюзовий ковпачок тоді нагадує квітколоже, а у звичайному - головний убір військового. Хто автор такого фантазійного флакону я поки так і не дізналася, але не припиняю пошуку.

   З ароматом Aimez - Moi вперше познайомилася у період захоплення парфумами Caron, але оцінити красу із-за відсутності знань не вдалося. З того часу мої смаки значно змінилися і, колись "бліді фіалкові композиції", я тепер ніжно люблю.

   Досконало вивчивши всю інформацію на флаконі та коробці, я тепер не сумніваюся у потрібності аромату у колекції, адже це один із найперших випусків - 1996 року, про що свідчать адреса "3, Avenue Percier, 75008 Paris", та цифра 6 у чотиризначному коді 2006 (за інформацією блогу "Рейдери утраченого часу").

Aimez - Moi Caron

    Напевно, найкращий час для розкриття витонченого аромату Dominique Ropion є весна. І було б не так вже і складно її дочекатися, адже час спливає неймовірно швидко, та фото, які зробила Оленка, надихнули одягнути Aimez - Moi негайно.

   "Кохай мене", а саме так перекладається назва аромату, розпочинається не виразним бергамотом та яскравим лікарсько-пектусиновим, кислувато-льодяниковим грайливим анісом з ментольною прохолодою. Пряно-гіркуваті відтінки швидко стають помадно-вершково-фіалковими. Спеціалісти стверджують, що Aimez - Moi - один із найцікавіших фіалковим ароматів. Та мене він вразив дуже гарним виразним та щільним звучанням борошнисто-шоколадного ірису.

   Фруктова десертність та нестиглий симпатичний персик. П'янка тягуча лікерність. Мильність мускусу та солоність амбри. Масляниста кремовість. Та багато пильно-солодкувато-пряної деревини сандалу, що створює тло.

   Є такий ролик, в якому художник, малюючи жінку, постійно додає новий елемент. За лічені хвилини ми слідкуємо за змінами зовнішності та життя. За цей короткий час встигаємо пережити купу емоцій від захоплення та радості до смутку. Ось Aimez - Moi десь саме так я і сприймаю. В ньому щось є і дитяче та наївне, то грайливе та кокетливе, елегантне кремово-пудрово-помадне, а згодом солоно-пильно-деревне задумливе.

Aimez - Moi Caron

   У Caron є ще один аромат з майже подібною назвою - N'Aimez Que Moi - Люби лише мене (1916, парфумер Ernest Daltroff). Незначний нюанс у назві, але композиція зовсім інша. Та ця історія заслуговує окремої розповіді.




Немає коментарів:

Дописати коментар