субота, 15 серпня 2020 р.

Tubereuse Criminelle Serge Lutens

Tubereuse Criminelle Serge Lutens

 
Tubereuse Criminelle Serge Lutens

   Перші хвилини Tubereuse Criminelle Serge Lutens складає враження, що вибухнула склянка з гримучою настоянкою лікарських трав якогось чаклуна чи знахаря. Камфорність, ментольність, свіжість, терпкість та аромат швидко набуває густої бальзамно-пряної тягучості і стає гірко-солодко-медовим, а потім кремово-солодко-карамельним.

   Здається, ні туберози, ні жасмину, а зовсім не очікуваний запах білих лілій. Яскрава та мінлива квітковість, яку турбує неспокійний вітер, що з різною силою дме то ніжно, то нервово, і квіти використовують аромат для захисту.

   Металевий присмак, кришталева дзвінкість, індольність - і все це на тлі запаху топленого молока.

   У якийсь момент розумію, що вся ця ольфакторна вистава - підступність хижої квітки з ніжною зовнішністю і, як ніколи, характеристика "кримінальна" у назві - ідеальне потрапляння у ціль.

   То "королева ночі", як ще називають туберозу, видає себе цнотливою лілією, то огортає кремово-вершковою ніжністю, то насміхається "підгорілим молоком", то затихає та зливається з запахом шкіри, то пробуджує апетит десертністю.

   Я завжди з задоволенням дістаю Tubereuse Criminelle, так як люблю цей харизматичний тандем туберози та жасмину. Та сьогодні не помітила звичного звучання. Замість квітів молочно-карамельні льодяники з дрібкою какао, приємна невагома солодка ваніль та кремово-вершковий стиракс. Здавалося, вся "кримінальність" давно розчинилася у повітрі і не залишила жодних ознак. Та несподівано Tubereuse Criminelle видала ще одну дозу "солодкого яду" такого гатунку, що я пошкодувала про свій вибір парфумів. "Напевно, все ж смаки у мене змінилися" - вирішила я і засумувала за витонченими інтелігентними композиціями...

   P.S. Провітривши мізки у горах, надихавшись травами, соснами, дзвінким повітрям, отримавши купу вражень та емоцій, нового ольфакторного досвіду, я повернулася додому щаслива. Після душу накинула халат, який ще пахнів чимось яскравим і дуже привабливим. Чим же я користувалася? І яке ж було моє здивування, що це все ще залишки Tubereuse Criminelle  і мені нестримно захотілося повторити і знову "пережити" всю цю запашну провокаційну історію. І ось рівно через тиждень я знову у ароматі Serge Lutens.

Немає коментарів:

Дописати коментар