пʼятниця, 28 травня 2021 р.

Par Amour Pour Elle Lucien Ferrero Maitre Parfumeur

 

Par Amour Pour Elle Lucien Ferrero Maitre Parfumeur


   У подарунок при покупці Sakura Imperial Lucien Ferrero Maitre Parfumeur додали пробірку з Par Amour Pour Elle і я у мить закохалася в аромат, плануючи неодмінно придбати повноцінний варіант. "Це буде моя улюблена парфумерна композиція з гіацинтом" - подумала я. У соковитому зеленому листі смородини ніби приховані ці дивовижні "квіти дощу", але їх видає гірко-боршнистий виразний запах з металевим посмаком і відразу зачаровує.

   Та думка, що парфуми "За любов до неї" про гіацинт, виявилася хибною. Всього за мить і вже всю увагу на себе привернув солодко-цукерний сонячний іланг-іланг, пом'якшив прохолодне звучання, додав помадності та екзотичної апетитності.

   Ще через якийсь час у Par Amour Pour Elle виявилася агресивна, токсична, хижа тубероза. Густий, щільний вершковий аромат та ще й у компанії з індольним медово-фруктовим жасмином! Ох, я знаю особу, у якої від такого білоквіткового дуету болить голова... А я оговтавшись від несподіванки, замилувалася цією магічною чаклунською сумішшю і знову прийшла до висновку, що ця розкішна яскрава історія неодмінно має бути у колекції.

   З часом за насиченим звучанням квітів помітила і масну деревину сандалу, і гірко-пряну борошнистість та безліч іншим нюансів.

   "Гімн любові до жінки" - так описують аромат у пресрелізі Lucien Ferrero Maitre Parfumeur, який парфумер створив для своєї дружини, а лише згодом представив для публіки. Це саме парний аромат до Par Amour Pour, з якого і розпочалося моє захоплення цією італійською компанією.

   Гламурний, урочистий, густий, яскравий аромат, якому потрібно багато часу та повітря, щоб насолодитися його мінливою красою, а не задихнутися та не налякатися потужного голосу та харизматичності.

Немає коментарів:

Дописати коментар