неділя, 9 травня 2021 р.

Sakura Imperial Lucien Ferrero Maitre Parfumeur

Sakura Imperial Lucien Ferrero Maitre Parfumeur


   Після знайомства з двома ароматами Lucien Ferrero Maitre Parfumeur виникло стійке бажання знайомитися з іншими композиціями. А ідея концертну програму зробити ще й запашною прискорило здійснення запланованого, бо придбання Sakura Imperial стало для мене життєво необхідним.

   Додати заходу родзинки у формі запаху - ідея не моя, не нова, та дуже цікава, як на мене, хоча є ризик всім не вгодити. Та я все ж спробую...

   Річ у тім, що підсумок моєї 25 річної роботи називається "Коли цвіте сакура". Чомусь із всіх ароматів, які присвячені цвітінню японської вишні, мені палко захотілося саме Sakura Imperial Lucien Ferrero Maitre Parfumeur, хоча попередньо я не була знайома з парфумами.

   І ось Sakura Imperial у мене є, ще не відстоялася, але конче необхідно нанести, познайомитися і далі діяти за планом.

   Солодкість ягід, кислинка реалістичної вишні... Апетитне квітково-фруктове звучання, думаю, має сподобатися моїм вихованцям.

   Тягуча карамельність згодом трансформується у м'яке огортаюче тепло. Вершкова кремовість тонка бобів з малиновим посмаком. У якийсь момент здалося, що відчуваю липкість розчавленої ягідки.

   Солоно-терпкий мускус(?) має присмак моря, а гіркувата свіжість нагадує піну. Маю надію, що з часом, ці ознаки не будуть такими виразними, а поступово трансформуються у запашні ілюзії та фантазії. Чим більше я знайомлюся з Sakura Imperial, аромат стає все більш квітковим та ягідно-фруктовим.

   Дуже хочу, щоб вигадка оживити мистецьку програму вдалася та світлий, повітряний, солодко-кислуватий аромат фантазійної сакури створив романтичну атмосферу і згодом викликав приємні спогади та усмішку у моїх учнів та шанувальників про нинішню весну.



 

Немає коментарів:

Дописати коментар