понеділок, 31 травня 2021 р.

Парфумерна галерея "Moluar" та Дмитро Мілютін

 

Парфумерна галерея "Moluar" та Дмитро Мілютін

   30.07.2017

   Останнім часом у мене було багато приємних зустрічей, знайомств, спілкування. Парфумерні друзі та приятелі з'являються в основному завдяки ФБ, за що йому дуже дякую. Яскраві та неординарні особистості непомітно входять у життя і стають щоденними співрозмовниками.

   Час від часу у парфумерних колах я чула ім'я одеського колекціонера - Дмитра Мілютіна. І ось мені довелося особисто з ним познайомитися.

   Отже, Дмитро - колекціонер зі стажем більше 20 років, засновник та власник парфумерної галереї "Moluar", що означає "Мій улюблений аромат".

   Відчуття радості і щастя я відчула ще на порозі галереї, фотографуючись біля величезного флакону Shalimar. А потрапивши в середину, забувши про час, розчинилася в ароматному світі. Така собі Аліса в країні парфумів.

   Невелике приміщення, якщо порівнювати з салонами та магазинами, але дуже затишне і магічне. Одночасно такої кількості ароматів я ще не бачила. І головне, що такі рідкісні та ексклюзивні композиції. У колекції більше тисячі примірників, близько 700 з них вінтажі.

   Дуже гостинний та приємний у спілкуванні Дмитро запропонував мені брати все, що я бажаю, відкривати, тестити, нюхати, мастити. З величезним бажанням та азартом він розповідав різні парфумерні історії та легенди, наносив мені пахучу рідину на шкіру та блотери, які потім сам підписував і складав у віяла.

   Найперше мене зацікавила шафа з вінтажами. Вся класика, відомі шедеври щільно розмістилися на поличках. Поки я приходила до тями, Дмитро неочікувано подарував L’Heure Bleue Guerlain - мої улюбені парфуми, а слідом - новинку цього ж бренду Guerlain - Joyeuse Tubéreuse.

   Із вінтажних композицій пізнавально було познайомитися з Aramis Aramis, Cristobal Balenciaga, Sissi Marc de la Morandiere. Вперше почула про Flesh Lancome. Зловила себе на думці, що непогано знайома з класичною парфумерною спадщиною.

   А ось в сучасних ароматах, як виявилося, багато пробілів. Чимало цікавих брендів я взагалі не чула. В першу чергу з великим задоволенням знайомилася з тими, про які читала, та не мала можливості затестити. Це Ezra Abercrombie & Fitch, SHE Shihan Piotr Czarnecki, Tiempe Passate Antonia`s Flowers, IUNX, Odori... Відкриттям для мене стали: Rene Solange Italian Collection: Firenze, Viktoria Minya, Sultan de Muscat Rituals та багато ін.

   Якби не думка про чоловіка, який терпеливо чекав мене на вулиці, та потяг, я б ще довго нюхала і розглядала флакони. Наше спілкування закінчилося маленькою фотосесією і я переповнена емоціями залишила Moluar.

   Через кілька днів я придбала Opium YSL і як вияснилося, що цей екземпляр був куплений у галереї.

   Тепер, коли буду згадувати Одесу, вперше на згадку прийде Moluar, а вже потім Приморський бульвар, оперний театр чи море. А на парфумерні зустрічі  завжди будемо брати скотч і складати віяла із блотерів, як навчив Дмитро.

 


   

Немає коментарів:

Дописати коментар