середа, 31 березня 2021 р.

Mon âme 1907

 

Mon âme 1907


    Прокинувшись, найперше, що я почула, - це помадний посмак вчорашнього Burlesque. М-м-м-м... Так смачно, що не хочеться порушувати цю гармонію. Та якщо нанести краплину ірисово-кремового Mon âme 1907, то не лише не зіпсується атмосфера та настрій, а буде логічним продовженням.

   На тлі пильної гіркоти, зеленої пряної терпкості та димності кислуватого бергамоту помітно відразу землисто-солодкувато-кремові ознаки корінців ірису. Відразу пригадую фабрику Fragonard в Озе і мішки з інгредієнтами, і той захват, коли вдалося припастися саме до корінців ірису, а всі інші у цей час слухали про креми та парфуми. От би було добре, якби разом з косметично-парфумерною продукцією пропонували пакетики з природними матеріалами.

   Соковиті сяючі краплини апельсинів-мандаринів. Свіжа фруктовість жасмину та зефірність троянди. Помадність фіалки та знову у центрі уваги - ірис.

   Аромат ірису то пильно-борошнистий, то кремово-вершковий, часом шоколадний (завдяки сиро-прілим пачулям, думаю), то вологий, то навіть маслянистий.

   Ванільної солодкості та смолистої колючості додають тонка боби. Тло у Mon âme солодкувато-пряне, борошнисто-деревне.

   Я ось знову мрію про флакон цієї ірисової насолоди. Минулого разу щось не склалося, а я вже раділа у передчутті поповнення колекції... А також мрію про Відень. Та, думаю, до того часу, коли зможу відправитися у австрійське місто, Моя Душа вже точно буде зі мною.

   12.01.2020
    Борошнистий ірис, з сирою землистістю, дзвінкістю кришталевого повітря, солодкувато-гірко-шоколадними відтінками та запахом моркви. Якщо раніше останній нюанс я би віднесла до недоліків, то зараз, навпаки, мені подобається. Непомітний перехід від одного тону до іншого, як мінливе забарвлення перламутру.

   Помадність фіалки додає ніжності, чарівності юності та романтичності.

   Ледь вловима кислинка та димно-смолисто-деревне тло з терпкістю полину, ментольністю та тихою камфорністю.

   Квіткова пудровість переходить у тягучу кремовість, згодом у суху солодку пильність, а далі у тягучу вершковість тонка бобів.

   Mon âme багатогранна, шоколадно-кремова, борошнисто-гіркувата, солодко-помадна, кремово-вершкова з фруктово-кислуватими, пильними, смолистими та деревними доповненнями.

   Невимовно ніжно, витончено, гармонійно прекрасно. Mon âme 1907 - це одна із найкращих ірисових композицій, яка з часом не набридає, як Iris 39 Le Labo, а навпаки, ще більш захоплює.

   Якщо у колекції закінчаться вінтажні L’Heure Bleue Guerlain, то компенсує розпач Mon âme 1907. Аромати не подібні, але про одне і теж - подорож у себе, у свій світ, у свої думки. І яка ідеальна назва - Mon âme - Моя Душа.

   Так, і у Відень я візьму саме ці парфуми, мої асоціації не змінилися з часу знайомства. І з нетерпінням чекаю повноцінний флакон і знайомства з новими ароматами бренду, зказки яких вчора отримала.

 
   12.04.2019
   Запах пудрової деревини з зеленою кислинкою та трав'янистістю. Фруктовість та кремова помадність. Землистий, сирий, пряний запах коріння ірису чергується з сухою борошнистою деревиною. І в цей же час не менше солодкувато-кремового аромату фіалки, який додає ніжності та витонченої романтичності, пом'якшує пряну землистість. Так і уявляю флакон Mon âme (Моя душа) 1907 на фіалковій галявині біля моєї роботи, яку я вчора обмилувала.

   Десь з далека доноситься оксамитовий смолистий запах пачулі, а зовсім поруч - фруктовість троянди. Знову деревина, а вже за мить - солодкувата терпкість полину. Одночасно виникає тисяча думок та бажань.

   При всій любові до суконь, білизни, взуття, сумок, шарфів, косметики, книг чомусь не виникає бажання купувати їх "вагонами". Вмикається відчуття насиченості. А коли мова йде про парфуми, чомусь "стоп-кран" не спрацьовує. Ці роздуми до того, що конче мені потрібно і Mon âme, і Genevieve нового для мене бренду 1907.

   Липка деревина кедру, просочена соковитим апельсином та покрита іскристими краплинами бергамоту. Потім густа вершковість тонка бобів та знову пачулі, але вже з шоколадним нюансом. Та ще багато раз про ірис, деревину та фіалку.

   Шлейф дивовижний - пряно-ірисовий, гіркувато-солодкуватий, землисто-борошнистий, сріблясто-фіолетовий.

   Флакончику Mon âme 1907 місце на поличці з ірисовими ароматами. І якби він у мене був, я неодмінно взяла б у Відень. Чомусь з цією ірисово-фіалково-деревною красою у мене виникає образ Єлизавети Боварської, яку ніжно називають ще імператриця Сісі.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар