вівторок, 30 березня 2021 р.

Burlesque Maria Candida Gentile

 

Burlesque Maria Candida Gentile


   Я так добре пам'ятаю час, коли відкрила для себе творчість італійки Марії Кандіди Джентіле - жінки-парфумера, яка має виняткове звання Maître Parfumeur. Це були її перші композиції, якими захоплювалася не лише я і тому з задоволенням відправляла зразки за 1000 км. На той час аромати Maria Candida Gentile розшукати було складно і дизайн упаковок був зовсім інший.

   Згодом вийшли три композиції у концентрації parfum і я все не могла визначитися, який із них мені більше подобається. В ідеалі потрібно було б придбати всі три та у мене з'явився лише Burlesque. З того часу пройшло років 8, хоча здається, що в чотири рази менше, а симпатія до парфумів не проходить. А Burlesque, який я добре знаю, щоразу розкривається у іншому ракурсі, ніколи не повторюється та при цьому ще ні разу не розчарував, не зважаючи на несподівані запашні фрагменти.

   На старті вершкова кремовість та гірка борошнистість огортають приємним та манким серпанком. Пряна, колюча, з камфорністю перчинка та смолиста димність ладану додають особливої пікантності і Burlesque - це не просто аромат пудри, а особливої шоколадно-бальзамної, з маслянистою анімалістичністю та солоною карамельністю.

   Люблю, коли помітно соковиту фруктовість апельсину, яка освіжає та додає сонячної радості.

   Густа, тягуча вершковість та карамельна помадність, яка поступово засолоджується. Десертна кремовість, в якій розрізняю то трояндову мармеладність, то запах пісочного печива.

   А потім та довгоочікувана і улюблена частина - гірко-солодкувато-ірисова з краплинами роси та анімалістично-шкіряним духом.

Немає коментарів:

Дописати коментар