середа, 20 січня 2021 р.

Rose Shot Olfactive Studio

 

Rose Shot Olfactive Studio


   Мені гріх скаржитися на скажений 2020 рік. До мене та моєї родини він був лояльним. Я багато подорожувала, відкрила для себе як чудові місця, так і дізналася багато цікавого із історії та мистецтва. Рік був наповнений яскравими різнобарвними галявинами квітів та запахів. Але гортаючи архів, все ж таки 2020 складає враження білої плями. Ніби пам'ять хоче швидше забути всі ті обмеження свободи за заборони.

   На фізичному рівні відчуваю реальність, наприклад, 2018, 2019...навіть вже 2021.

   Дуже хотіла би, щоб 2021 був на зразок цих двох останніх.

   З задоволенням загляну у 2019 рік. Хоча згадок у мене про нього дуже багато, все ж є чим доповнити. Наприклад, парфумерна виставка у Мілані - Esxence 2019. Стало модно їздити на подібні заходи і всі відомі блогери готуються вже до цьогорічної червневої, щоб першими розповісти про новинки парфумерії та визначити головні тренди. Я ж з запізненням знайомлюся лише зі зразками останньої.

   Отже, серед багатьох парфумерних новинок міланської виставки компанія Olfactive Studio представила три аромати, які доповнили вже існуючу Колекцію Сепія (Sepia Collection) - серія ароматів, які метафорично нагадують світлини у коричневому кольорі, імітовані під старовину. Це ольфакторні історії про ірис, фіалку та троянду, автор яких Dominique Ropion.

   Так як концепція компанії - це взаємодія парфумерії і сучасної фотографії, парфумер для створення образів надихався світлинами Роберто Греко, які у відповідь рекламували аромати і роблять це до сьогодні.

Фото Роберто Греко

   Якщо чесно, то у знайомстві з Rose Shot Olfactive Studio найцікавішим для мене виявилося саме пізнання творчості фотографа.

   "Громадянин Швейцарії, який народився в Італії, Роберто Греко за фахом є садівником. Він також вивчав фотографію та візуальне спілкування. Його фотографічна робота є частково професійною, частково дослідною, і те, як він будує свої предмети, виявляє працьовитість і педантичність. Незалежно від того, знімає він портрет чи натюрморт, погляд Роберто Греко на реальний світ наповнений подивом, що перетворюється на метафори та яскраві ефекти, схожі на мрії. Він використовує світло, щоб намалювати конкретну деталь на своїй темі, і зупиняє час у точний момент, щоб дати нам щось для споглядання. Його образи часто набагато складніші, ніж здаються на перший погляд, і пропонують величезну іконописну експертизу, а саме, що стосується живопису. Роберто Греко не скупиться на жартівливі або навіть цинічні деталі, які допомагають віддалити його роботи від стереотипів та художніх посилань ." - так про Роберто Греко пише мистецтвознавець Марко Костантіні на офіційному сайті Olfactive Studio.

  А тепер про аромат, присвячений троянді - Rose Shot, назва якого у перекладі - Постріл Троянди.

   Мушу визнати, що потрібно було багато часу, щоб зрозуміти композицію, роздивитися та помітити ніжну красу квітки. Якийсь час я чула лише кисло-пряне, солодкувато-гіркувате, з камфорністю перцю та димністю бергамоту звучання. Помадна карамельність змінювалася маслянистістю, а згодом кисло-мускусною мильністю.

   І хоча отримувала компліменти та коментарі, що дуже гарні парфуми з пудровим насиченим шлейфом, я не могла збагнути у чому ж саме цінність і де аромат троянди.

   Та поступово відкрилася краса Пострілу Троянди і мені. Холодно-серпанковий аромат королеви квітів з кислувато-зелено-деревного перетворився у помадно-кремовий. Я чітко уявила атласні пелюстки рожевого кольору, почула ту їх пудровість, про яку згадували спостерігачі, та ще й медовість та фруктовість.

   Антураж з гнилисто-зеленкуватими, димно-деревними, пильно-пряними ознаками підкреслює та відтіняє тендітність та витонченість квітки, ніби тіні на світлині.

   Тепер я щиро можу сказати, що любителям троянди у парфумерії неодмінно потрібно придбати у колекцію якщо не флакон, то зразок ніжної Rose Shot, або ж тим, кому до вподоби кремово-борошнисті аромати та всім шанувальникам творчості Dominique Ropion.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар