пʼятниця, 4 грудня 2020 р.

Coco Chanel

 

Coco Chanel


    Сьогодні дрес-кодом для моїх гостей має бути будь-який аромат Chanel. Так як святкувати будемо на свіжому повітрі, є нагода дістати щось голосне та кілометрово-шлейфове. Звичайно, у моїй колекції це Coco Chanel.

   Отже, Пряно-терпко і неймовірно Opiumно!!! Спеції, спеції, спеції... Камфорність перцю, масляниста гіркота гвоздики, ще щось терпке, димне..

  Далі несподівано - солодкість персику та мильна квітковість, але так душевно, що хочеться усміхатися. Ще мить - і знову диво! Ніжний аромат троянди. Від зелено-рожевих нюансів шипшини до помадності, а згодом - лікерної п'янкості. Сприймаю цей запашний фрагмент як подарунок Coco, а не як стан моїх гормонів.

   Смолисто-карамельно-лабданумно з димністю гірко-шоколадно-деревного ладану та солодкою кремовістю тонка бобів, Для щастя - ванілі, а для балансу - кислинка цитрусів.

   Кисло-солодко-вишнево як за смаком, ароматом, так іі за кольором.

   Амброво-анімалістично, але вгамовано, у рамках, які пасують саме мені. Розцінюю це як підлаштування сьогодні Coco Chanel під мене, а не навпаки, коли приходиться вживатися в роль. А чого ради парфумів не зробиш!

   Смолистість розпадається на дрібні крихти, як і мої думки. Я в очікуванні нового відтінку, а чую знову аромат троянди - цього разу вже вишнево-терпко-фруктовий, персиково-кремовий.

   Дякую, Coco Chanel за ексклюзивне розкриття!!!Такого трояндового букету у мене ще не було!

Coco Chanel - це не моє ароматне Я. Я ха характером №19, якщо що. Та сьогодні я така, як на рекламному постері, і це мені подобається.

Отже, чекаю у гості! І неодмінно у Chanel!!!

 

Немає коментарів:

Дописати коментар