неділя, 27 грудня 2020 р.

Madame Royale 12 Parfumeurs Francais

 

Madame Royale 12 Parfumeurs Francais


    Мрії та бажання рухають, штовхають, надихають, окриляють, спонукають. Особисто мені так важливо з самого ранку відчувати готовність до чогось. А якщо у списку стремлінь є кілька пунктів та прагнень, це ще більш радує та наповнює позитивною енергією.

   Так сьогодні я відправлюся у маленьку подорож. Мрію про замки Луари, Марокко та Португалію та поки тішуся можливості маленької мандрівки, бо це краще, ніж відсутність маршруту взагалі.

   Якщо план подорожі вже був складений заздалегідь, то інтерес до парочки ароматів виник несподівано, а вони також можуть відправити у дорогу, хоча і фантазійну, але не менш захопливу. І не можливо не пригадати рядки із книги Б'янки Боскер, яку я безперестанку цитую: "Запах - завідувач і хранитель пам'яті, переніс мене у часі, і я більше, ніж будь коли, контролювала свою мету: я могла схопити запах, а потім нестися в часі, просторі, почуттях. Енді Воргол, як я дізналася, часто робив те саме. "Якщо я використовую один і той самий парфум три місяці,- писав художник,- то змушую себе відмовитися від нього, навіть якщо він мені ще подобається... і коли я відчуваю його знову, це завжди нагадує мені ті три місяці". Запахи обходили мою свідомість і вдаряли миттєво. Розмарин відправляв мене назад у дитинство до прогулянок з бабусею, вина Віоньє пахнули мені канікулами на пляжі, коли я вчилася в середній школі. Гедонізм не має залишатися поодаль від щоденного життя: чимось, що плекають у ресторані із чотирма зірками або що потребує тривалого нічного рейсу до італійського узбережжя. Аромати і смаки дарували цінні втечі для задоволення заради задоволення, і ці втечі відкривалися мені будь-де, варто лише захотіти."(с)

   Є у мене зразки ароматів 12 Parfumeurs Francais, про які я з великим задоволенням вже розповідала. І хоча їх не 12, як це було б символічно, та все ж краще, ніж нічого, бо всі вони мега позитивні та надихаючі. Надихаючі не лише на сприйняття парфумів, але й на подорожі, на вивчення історії, на читання літератури та перегляд історичних фільмів.

   І ось, прокинувшись, відчула нестримну жагу їх дістати!!!

   Madame Royale 12 Parfumeurs Francais - парфумерна історія, присвячена внучці імператриці Марії Терезії. Мимоволі пригадую улюблений Відень, що викликало ще одне, зовсім не нове, бажання - знову його відвідати.

   А Madame Royale - це радісні цитрусові іскринки, які у мить запахніли свіжо, солодко-кислувато, гірко-терпкувато, бадьоро та безтурботно. Апетитна фруктовість, симпатична помадність, весела льодяниковість.

   Madame Royale - аромат святкових канікул! І хоча вони у мене ще не розпочалися, все ж три дні відпочинку подарували це відчуття. Можливо, саме тому з самого ранку так закортіло мріяти та бажати.

   Солодку квітковість на тлі деревини кедру доповнює кокетлива кислинка та ніжна кремовість, а за цим звучанням спочатку вгадується, а згодом виразно звучить тягуча карамельність амбри з солоним присмаком, маслянистістю та не чіткими тваринними нюансами.

   Деталі створюють помадність персику, мильність пористої шкірки лимону, пухкий мускус та цукерки "іриска". Фруктово-квіткова солодкість свіжа, з ментольним холодком, повітряно-легка.

   Madame Royale 12 Parfumeurs Francais - мінливий та "живий" аромат, легкий для сприймання та надихаючий. Відображаючий на 100% мій мрійливий, сповнений бажаннями ранок та готовність до дій.

 
   1.01.2019
   Сьогодні у Франції свято конвалій! Вітаю всіх любителів цієї ніжної, романтичної, весняної, духмяної квітки! Я теж дуже люблю конвалії, але лише у букеті, а в парфумах мені вона симпатична, коли доповнює, а не виконує головну партію.

   Хотіла написати, що зовсім недавно, а вже пройшов майже місяць, як я присвятила цілий день і текст цій тендітній красі, а кілька днів тому насолоджувалася присутністю її у Essence Rare Houbigant, тому сьогодні не виникли бажання парфумів з головним героєм дня.

   Можливо, похмура погода і зовсім не весняний холод вимагав чогось радісного, сонячного, яскравого. Плюс інтерес до ще однієї композиції дивного бренду 12 Parfumeurs Fransais, з якою мені вже не терпілося познайомитися. Отже, сьогодні парфуми Madame Royal, які абсолютно не пахнуть конвалією, але вони романтичні, сонячні, світлі ніби щира, добра та натхненна усмішка.

   Але кілька слів про загадковий і у нас майже невідомий бренд - 12 Французьких Парфумерів. У цієї парфумерної компанії все дуже символічно і пов'язано з магією числа 12: від дати заснування бренду 12 числа, 12 місяця, 12 року, кількості талановитих майстрів-парфумерів до назви - 12 Parfumeurs Francais.

   З часу заснування бренду до сьогодні парфумери використовують нетрадиційні та творчі ідеї, створюючи оригінальні парфуми.

   Кажуть, що вони щомісяця зустрічаються у Грассі для обговорення новинок парфумерії. Діляться своїми доробками та думками. Найкращі парфуми вибираються для подальшого виробництва в обмеженому випуску. Кожна парфумерна композиція випускається у кількості 10 000 флаконів, що робить власника парфумів винятковою особою.

   Майстри парфумерного мистецтва зберігають свої імена в таємниці. Але кількох чоловік ми все ж знаємо в обличчя: Jacques Chabert, Céline Ripert, Jean-Michel-Beccarelli, Alain Allione та Delphine Thierry.

   У асортименті компанії є п'ять парфумерних колекцій:

   Royal Family Collection - аромати названі на честь правителів династій Валуа та Бурбонів.

   Royal Marble Collection - 12 композицій у колекційних мармурових упаковках.

   Royal Gardens of France - аромати, присвячені шедеврам садово-паркового мистецтва та ландшафтного дизайну Франції у різні епохи.

   Treasures of France Collection - аромати, присвячені історичній скарбниці Франції - королівським замкам та палацам.

   Wooden Caskets Collection - колекція із 12 ароматів у колекційних дерев'яних шкатулках.

 

   Madame Royale 12 Parfumeurs Fransais - новинка 2018 року із колекції Royal Family Collection. Аромат присвячений Марії Терезії Шарлотті, старшій доньці короля Людовика XVI та Марії Антуанетти. Останньої дофіни Франції. Повне їм'я Madame Royale - Марія Тереза Шарлотта Французька, а в повсякденному житті - Шарлотта. Названа на честь бабусі імператриці Марії Терезії.

   Тепер про парфуми.

   За солодко-фруктовим стартом помітні кислинка та соковитість цитрусів, гіркувата терпкість шкірки лимону, свіжість, яка бадьорить, натяк на деревину та специфічну квітковість неролі.

   Далі неймовірна фруктово-квіткова ніжність та чарівність. Не конкретно, не чітко, а мінливо і фантазійно. То це невагоме солоlко-фруктове пюре, то смачні веселі льодяники, то зацукрені пелюстки екзотичних квітів, то вишуканий карамельно-вершково-ванільний десерт.

   Кажуть, у композиції присутній жасмин. Як я не вдивлялася, не внюхувалася, але так і не виявила звичного хвилюючого звучання моїх улюблених квітів. Напевно, це особливий якийсь сорт - медово-льодяниковий, фруктово-солодко-свіжий.

   Вся ця фруктово-квіткова радісна розповідь на фоні деревини кедру. Якийсь час я дивувалася, що така позитивна і життєрадісна композиція присвячена жінці зі складною долею. Та друга частина - солодко-бальзамно-смолисто-солоно-амброва, трохи масляниста та димна - серйозна та "драматична", якщо можна так сказати. І все стало на свої місця, пазли зійшлися, образ вимальовувався.

Немає коментарів:

Дописати коментар