пʼятниця, 25 грудня 2020 р.

Organza Indecence Givenchy

 

Organza Indecence Givenchy


   Запечені яблука з корицею - найулюбленіший мій смаколик у останні дні. Здавалося б, один із найпростіших рецептів, але такий смачний та й корисний, а який вже запашний! Пахне і святково, і спокусливо-лАсо, і цікаво-пізнавально, адже стільки нюансів у палітрі. Хоча такий десерт можна приготувати у любий час, саме взимку мені здається найдоречнішим, а особливо напередодні Різдва та Нового року.

   На такі роздуми про смакову насолоду надихнула мене Organza Indecence Givenchy.

   У ароматі, який запам'ятався мені теплим, затишним, комфортним, вловила грайливий холодок. Навіть солодкість ванілі згодом мені видасться освіжаючою.

   На самому старті цікавий борошнистий запах деревини. Фруктова кислинка, тягуча карамельність, щось невловиме та багато, дуже багато щільного оксамитово-зігріваючого, солодко-пряного, бальзамно-шоколадного аромату кориці, який доповнює вершковість та запах вже смолистої деревини, а ще - мокрої прілості пачулі.

    Та не лише аромат кориці так філігранно вимальований ольфакторними засобами у Organza Indecence. Цікавим є звучання амбри, яке змінюється від індольно-анімалістичного до солодкувато-солоно-карамельного.

   Якщо про свіжість пухкої ванілі я вже згадувала, то неодмінно потрібно додати про присутність деревини сандалу та витончену пудровість.

   Довге звучання Organza Indecence не набридає, не відволікає. Нагадує про себе саме у ті хвилини, коли є потреба у підтримці, у новій порції вражень, щоб відволіктися від роботи. Певним чином, аромат вчора виконував функцію психолога.



Немає коментарів:

Дописати коментар