середа, 2 червня 2021 р.

Marilyn Bleu Andy Warhol

 

Marilyn Bleu Andy Warhol


   "Бірюзова Мерилін" Воргола - єдина картина, яка вціліла від пострілу американської художниці Дороті Подбері у 1964 році. Злочинниці вдалося прострелити чотири полотна, а п'ята залишилася неушкоджена, тому що в цей час знаходилася в іншому місці студії. Саме цей інцидент вплинув на те, що автор назвав свою серію "Застрелені Монро".

   У 2007 році "Бірюзову Монро" придбали на аукціоні за 80 млн доларів.

   Трохи раніше, у 2001 році саме ця картина надихнула парфумера Olivier Pescheux на створення однойменного аромату до парфумерної лінії Andy Warhol.

   З "Бірюзовою Мерилін" була у мене незначна історія. Вірніше, могла б статися, якби я придбала у Познані бірюзову футболку з принтом Мерилін Монро. Та портрет кінодіви на мені видався дивним і не органічним із моїм стилем, хоча колір я дуже люблю. Згодом я все ж пошкодувала, що не поповнила гардероб ексклюзивною річчю, ніхто ж не знає у якому напрямку буде розвиватися наш смак.

   Та буду тішитися наявним флаконом у бірюзовому кольорі та ароматом, який із цієї серії мені подобається найбільше.

   Marilyn Bleu Andy Warhol - це реалістичний запах пудри. Здається якийсь час, що це щільна борошнистість з солодкістю квітів та фруктів. Та аромат повільно змінюється, стає то невагомим, то з масними ознаками помади, то ніжно-кремовим. Пильність пряної деревини, фруктова кислинка, металічний присмак, вершкова карамельність та молочна шоколадність.

   Дуже чарівно! Якби ще більше сили у "голосі"... Та оновити за бажанням завжди можна, якщо є така потреба.

   Вражає дивовижна гармонія кольору та запаху! Особисто у мене бірюзові відтінки асоціюються з борошнисто-помадно-кремовими ароматами.



Немає коментарів:

Дописати коментар